Vraag

Is aftrekken normaal?

  • 28 July 2020
  • 6 reacties
  • 663 Bekeken

Badge

Hoi. Ik ben een jongen van 14 en ik begon met aftrekken toen ik dertien was. Maar dit zit nog steeds in mijn hoofd: is aftrekken in het algemeen wel normaal. Stiekem weet ik al wat jullie gaan zeggen: "ja het is normaal en vooral zo doorgaan". Maar toch. Is het normaal?

Alvast bedankt voor antwoorden 

 


6 reacties

Heyy

Iedereen doet het. Ik denk wel dat het normaal is. Het hoort bij het ontdekken van je lichaam. Maak je geen zorgen. 

Groetjs

Hey,

Zoals Kaas123 al zei, heel veel mensen doen het . Denk ook wel dat het normaal is.het hoort bij de pubertijd .

 

Groetjes Gebruiker c 

Badge

 -onnodige quote verwijderd-
 

Ik vind het best normaal. Ik ben nu 13 en ik doe het al sinds dat ik 11 was.

In heel mijn klas (1ste)  doen bijna alle jongens het wel. dus het is gewoon heel normaal vindt ik zelf.

Ja hoor, heel normaal.

Lees dit artikel eens snel door. Ongeveer 95% van de mannen masturbeert regelmatig. En veel beginnen idd rond een jaartje of 12-13. Heel gewoon dus.

 

Groetjess

Badge

Wauw dankjulliewel 

Reputatie 1
Badge

Hey, 

Ik zou eerder zeggen dat het niet normaal is als je niet vaak met je banaan speelt in de puberteit 🍌🙌

Ik zit op een jongens internaat tuinbouwschool in België. We worden seksueel voorgelicht door een docent die zowel biologie als sportleraar is. Hij ziet dus ons ook in ons blootje in de kleedruimte of slaapzaal. Hij houdt ook samen  toezicht met een conciërge die daar slaap in de nacht. Er liggen op de. tafel papieren tissues en een prullenbak. Er wordt ons aangeraden om 3-5 X in de week aan zelfbevrediging te doen.

Geloof me maar jongen dat als de prullenbak geleegd wordt heel wat doekjes met sperma erin liggen. Afrukken doet iedereen zelfs ook  mannen 😂

 

Reageer