Intieme foto's

  • 19 August 2018
  • 8 reacties
  • 683 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik zou graag een keer met een andere jongen dickpics sturen. Maakt niet uit dat ik hem niet ken, denk dat het supergeil is. Weet iemand hoe ik hier iemand voor zou kunnen vinden? Alvast bedankt!

8 reacties

Misschien kun je op sociale media rondkijken.
Je kunt er zeer veel mensen tegen komen, dus wie weet..
Aangezien je andere vragen, is er een kans dat je niet hetero bent? (Bi, homo of pan)
dat maakt helemaal niks uit maar omdat je graag wilt experimenteren met hetzelfde geslacht. Ik denk dat het experimenteren hoort bij de 'pubertijd' en hormonen enz.
En wat menspersoon zegt kijk op social media of Snapchat of je in contact kan komen met ander jongens die dezelfde dingen willen als jij wilt.
Veel succes!
Ik hoop dat je er uiteindelijk achter komt❤️
Kan wel met mij.. Als je tenminste kik hebt..
Kan niet met jou.. Als je tenminste er aan denkt dat je hier geen persoonlijke gegevens mag delen.
Check de regels eens.
Kan niet met jou.. Als je tenminste er aan denkt dat je hier geen persoonlijke gegevens mag delen.
Check de regels eens.


Precies dit ja.
Persoonsgegevens delen is niet toegestaan op dit forum. Ik raad jullie allen ook aan om op te houden om dit forum te gebruiken als social media. Dit forum is een veilige plek om vragen te stellen en dergelijken, niet om afspraakjes te maken en gegevens uit te wisselen.
Hallo, ik zou graag een keer met een andere jongen dickpics sturen. Maakt niet uit dat ik hem niet ken, denk dat het supergeil is. Weet iemand hoe ik hier iemand voor zou kunnen vinden? Alvast bedankt!

Hoe spannend dit ook lijkt moet je je wel realiseren dat er een boel mensen op het internet zijn die iemand anders beweren te zijn dan in de realiteit. Probeer op te passen voor enge figuren die je via het internet willen 'misbruiken'. Daarnaast moet je ook heel erg oppassen met dit soort foto's omdat anderen dit op het internet kunnen zetten.
Ik snap het best maar kijk wel uit! Stuur voor de zekerheid niet met gezicht want daar kan je flink mee in de problemen komen. Ik zou het wel willen doen maar je mag geen contacten uitwisselen helaas
dude....
wrm zet je dit erop....
dit is 1 tegen de regels en ik hoef dit niet te zien, kan je dit gewoon pls op tinder ofz doen



nb reactie op reeds verwijderde post - De Kindertelefoon

Reageer