infecties tijdens vingeren

  • 14 July 2018
  • 4 reacties
  • 386 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey!
oke dus ik voel me een beetje awkward terwijl ik dit schrijf, maar ja who cares?
in ieder geval, ik ga maar gwn met t verhaal beginnen...

ik heb dus een vriendin en we zijn heel open over seks enzo. dat is ook heel erg fijn. we hebben t allebei al een keer gedaan.
we waren dus bij haar thuis en er was niemand. we begonnen gwn elkaar te strelen en uiteindelijk ook beffen.
op een gegeven moment duwde ze een soort van pen in mijn kutje, hij was wel dik gwn een beetje zoals een lul.
ik heb gwn gezegd liever gwn je vinger, maar de pen heeft wel iets van een minuut in mijn kut gezeten.

heb ik kans op infecties?

4 reacties

hey!
oke dus ik voel me een beetje awkward terwijl ik dit schrijf, maar ja who cares?
in ieder geval, ik ga maar gwn met t verhaal beginnen...

ik heb dus een vriendin en we zijn heel open over seks enzo. dat is ook heel erg fijn. we hebben t allebei al een keer gedaan.
we waren dus bij haar thuis en er was niemand. we begonnen gwn elkaar te strelen en uiteindelijk ook beffen.
op een gegeven moment duwde ze een soort van pen in mijn kutje, hij was wel dik gwn een beetje zoals een lul.
ik heb gwn gezegd liever gwn je vinger, maar de pen heeft wel iets van een minuut in mijn kut gezeten.

heb ik kans op infecties?


Ga er maar vanuit dat je geen infecties hebt, of krijgt. het kan niet echt veel kwaad.

Mag ik je snap ?
Hi CATYX,
Wel spannend zeg, om te doen!
Maar nu je vraag,
Infecties: Als de 'pen' schoon was waarschijnlijk niet.
Het is niet aan te raden om speeltjes over en weer te gebruiken. Houd ze persoonlijk.
Hoe weet je nou zeker dat het schoon was?
Je vagina heeft zelfreinigend vermogen. Ze werpt ongewenste bacteriƫn er uit!
Gezien de tijd, zal het wel meevallen.
Maar het is schoner als je voortaan je eigen speeltje gebruikt.
GroetJe M12G
@mrniceguy2 "mag ik je snap"
Nee dat mag je niet, contactgegevens met elkaar uitwisselen is verboden.

Catyx, ookal is een pen niet het veiligste en fijnste object, het kan geen kwaad...in principe
"heb ik kans op infecties?"
Hoewel je lichaamsholtes een makkelijkere toegang vormen voor andere organismen zul je niet zo snel een infectie daar krijgen.
1. De meeste pennen zijn niet echt vies.
2. Je had geen open wond o.i.d. daar zitten.
3. Er zit daar nog weefsel, je hebt een functionerend imuumsysteem (ookal veroorzaakt dit technisch gezien de merkbare gevolgen) en de vagina is niet de meest plezante plaats in je lichaam voor andere organismen.

De kans dat je daardoor een infectie krijgt is vrij laag tot afwezig.

Reageer