Vraag

in de kont genomen door klasgenoot

  • 22 November 2020
  • 5 reacties
  • 3588 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben jake ik ben 15 jaar en maak me zorgen.

 

Het zit zo eergisteren was ik op het slaapfeestje van een vriend van mij. We waren gezellig aan het gamen met een stuk of 8 jongens en er waren 2 jongens die ik verder niet goed kende. Laat rond 1:00 snachts gingen wij met zen allen masturberen enzo dat is gewoon normaal maar ongeveer 2 uur later toen een paar jongens al sliepen en ik heel moe was kwam een van de jongens die ik niet kenden langs mij onder dezelde deken liggen en ik was moe en zei dat ik niet wilde dat hij daar lag maar even later toen ik me wegdraaide van hem had hij zijn piemel in mijn kont gestopt en ging allemaal bewegen en kwam echt super snel klaar in mijn kont en het voelde echt verschrikkelijk. Ik ben super bang dat ik een soa heb ofzo en ik durf het mijn ouders niet te vertellen. Is het mogelijk dat in nu een soa heb??


Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Ik weet het eigenlijk niet precies, maar ik zou het wel tegen jouw ouders vertellen. 

Ik ben jake ik kom melden dat alles wat ik gestuurd heb niet door mij is verstuurd en niet in absolute serieusheid genomen mag worden. Neem niet serieus wat mensen zeggen op deze website vooral niet op deze topics over sexualiteit.

 

Bedankt voor het lezen van mijn bericht trap niet in de verhalen van mensen en vragenlijstjes helpen absoluut niet. 

 Je bent  wel verkracht .Ik denk dat ik het ook moeilijk zou hebben om het aan mijn ouders te te zeggen . Om dat het ook zal uitkomen dat jullie lekker in groep heb zitten spelen . En hebben we  zo vlug een soa ? Ik moet toegeven dat ik over  soa  s nooit over na dank .

Ik ben jake ik kom melden dat alles wat ik gestuurd heb niet door mij is verstuurd en niet in absolute serieusheid genomen mag worden. Neem niet serieus wat mensen zeggen op deze website vooral niet op deze topics over sexualiteit.

 

Bedankt voor het lezen van mijn bericht trap niet in de verhalen van mensen en vragenlijstjes helpen absoluut niet. 

Just saying, er zitten hier wél mensen met serieuze problemen. Mensen die echt verkracht zijn, mensen die zichzelf echt niet goed voelen. Het is hier niet echt een plek om verhaaltjes te schrijven om ons te zeggen dat we elkaar niet mogen helpen. 

En als je het je toch afvraagt, van anale seks kun je soa's doorgeven ja.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Alle forumgebruikers dank voor de steun en voor het meedenken.

De gebruiker heeft aangegeven dat dit topic niet door hemzelf geplaatst is. Verdere reacties zijn niet meer nodig. Het topic is daarom door De Kindertelefoon gesloten.

Groetjes, Mariska