Skip to main content

In broek geplast in openbaar

• October 25, 2025
  • 4 reacties
  • 544 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Moet wat kwijt,

Hii ben … 14 jarige meisje

Loop al langer met een fantasie. Heb vandaag in me broek geplast😶, in het openbaar. Ik wil graag mijn ervaring kwijt want, kan het nergens anders😕,

Sinds 1 jaar heb ik al de neiging om dit te doen en sinds het 18 dagen geleden is gebeirt bij de action wilde ik dit nu ket voorbereiding doen.

Had dus vandaag vanaf 10 uur sochtend water gedronken en een leuke legging met sokjes aan getrokken. ben dus toen ik moest naar buiten toe gegaan en tijdens het lopen en ik het jiet meer konden houden in me broek gedaan😶. Vond dit super leuk om te doen nog mee gelopen voor een tijdje toen weer naar huis gegaan en uiteindelijk er mee gedouched, alleen ja. ahoe met ik met dit soort fantasien om gaan?  

iemand tips?

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 26, 2025

Het is oké om nieuwsgierig te zijn naar je eigen gevoelens en fantasieën, maar het is wel belangrijk om ze op een veilige manier uit te leven, vooral als het gaat om dingen in het openbaar.

Misschien kun je proberen om je gevoelens eerst voor jezelf te begrijpen en er met iemand die je vertrouwt over te praten, bijvoorbeeld een ouder of een vertrouwenspersoon. 

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 26, 2025

Zal er wel mee oppassen want het kan infecties geven als het veel doet en lang aan houdt.

En doe het ook niet overal want ze kunnen je er ook mee pesten. 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 3, 2025

Hey hey 

Ik ben het met de rest eens en pas wel op voor andere mensen want ik denk niet dat iedereen dat heel graag wilt zien

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 3, 2025

Pas idd hier mee op aangezien het niet gezond is om te doen zoals ​@NN15000 al zei. En ik zou er wel over gaan praten met iemand die je ook echt 100% vertrouwt daarmee als die weet en persoonlijk zou ik dit niet in het openbaar doen en al helemaal niet in de action