Vraag

In bad met vriend(en)

  • 29 July 2020
  • 3 reacties
  • 2613 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zitten jullie wel eens in bad met vriend(en)?

Zo ja, hoe kwam het tot stand en wat hebben jullie allemaal gedaan? Graag uitgebreid uitleggen vanaf het begin dat je de badkamer met kleren in loopt en er weer uit met kleren ;)


3 reacties

Hi Gerardje,

 

gisteravond/vannacht zaten mijn twin en ik nog bloot met vrienden in de jacuzzi.

Wat kan ik er over vertellen. We zijn in Frankrijk op vakantie, we hebben een jacuzzi en die staat naast het zwembad. Overdag zijn we vaak bloot om te zonnen in de tuin of op het naaktstrand, alleen is er hier niet heel vlakbij een naaktstrand. Onze beste vrienden Justin en Christian (dat zijn niet hun echte namen, maar zo noem ik ze hier op het forum) zijn bij ons op vakantie en die zijn dan ook bloot, net als sommige andere vrienden van ons . Overdag zwemmen we dan bloot en liggen bloot in de zon en we gaan dan ook bloot met z'n allen in de jacuzzi. Het zijn 'gewone’ vrienden, dus verder gebeurt er niet zo veel, behalve dat er wel eens iemand een stijve krijgt of dat er voor de grap ff iemand in je piemel knijpt.

Twin en ik vallen allebei op jongens dus we hebben ook wel eens seks met andere jongens, ook wel in bad of onder de douche, maar we komen nooit klaar in de jacuzzi, want das niet zo fris voor iedereen die ook gebruik wil maken van de jacuzzi. I know, er zit wel een filter in enzo, maar dat iedereen er zijn sperma in spuit is niet de bedoeling, dat doen we dan wel in bad soms en onder de douche, maar dan kun je die sperma ook makkelijker opruimen.

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt en anders hoor ik het wel als je nog iets wilt vragen.

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Zitten jullie wel eens in bad met vriend(en)?

Zo ja, hoe kwam het tot stand en wat hebben jullie allemaal gedaan? Graag uitgebreid uitleggen vanaf het begin dat je de badkamer met kleren in loopt en er weer uit met kleren ;)

No❤️

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Als een vriend blijft slapen lopen we gewoon naakt naar de badkamer en weer terug. En met dit weer zijn we ook beneden gewoon bloot

Reageer