Skip to main content
Vraag

ik zou wel graag seks willen hebben

• May 26, 2026
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik ben een jongen ben 13 jaar oud. ben het alleen aftrekken een klein beetje beu. dus ik zou wel graag een stapje hoger willen dus seks. maar ik heb niemand er zitten wel leuke meisjes bij mij in de klas en hoor ze af en toe ook het alleen vingeren beu worden dus ook seks willen. hoe kan ik dit suptiel en ongemakkelijk vragen.

2 reacties

• Net nieuw
  • May 26, 2026

Heyy, toen ik vingeren beu was ging ik naast mijn crush zitten in de klas, na 2 maanden hebben we voor het eerst seks gehad. Dus gewoon naast dat meisje zitten en normaal doen, dan komt het wel goed. Het zou ook kunnen helpen om wat spicy onderwerpen op te brengen, zoals "Wat is de geilste droom die jij ooit heb gehad". Bij sommige meisjes zou dat helpen, niet bij elke. 

Xxx Emma

Gulden
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 26, 2026

Hoi! ikzelf ben 16 en heb helaas ook nog geen ervaring met seks met een meisje, ik heb wel advies voor je! ik zou jet niet gelijk vragen want dat kan juist raar overkomen. wat ik zou doen is het volgende:

je gaat naar haar toe

je gaat met haar praten

je toont interresse en misschien land het gesprek wel bij masturberen

zorg wel dat ze zich comfortabel erbij voelt

als dat zo is kun je ook over jezelf vertellen en het erover hebben

heb geen haast! neem de tijd want als het goed klikt heb je misschien niet alleen iemand om het mee te proberen maar ook een leuke vriendin ;)