ik zou graag willen ervaren hoe seks met een jongen is

  • 8 November 2019
  • 3 reacties
  • 364 Bekeken

Badge

Hoi mensen zijn er hier misschien jongens van rond de 14/15/16 die hetero zijn en toch wel een beetje nieuwschierig zijn naar hoe dat nou is om het met een jongen te doen. Het lijkt mij heel opwindend -Dit bericht is aangepast door de Kindertelefoon-. Ps, is het raar dat ik er zo over denk? 

 


3 reacties

Hoi101gang, ik denk niet dat het raar is. Ben zelf een jongen van 15 helemaal hetero maar heb de interesse ook wel. Ik zou denk ik nooit verliefd worden op een jongen maar ik vind ze soms wel heel geil.. -Dit bericht is aangepast door de Kindertelefoon-

Je mag volgens de regels geen contactgegevens doorgeven omdat iedereen anoniem moet blijven.

Er kunnen hier mensen zijn die jou kennen en jou gaan pesten omdat ze zagen dat je hierop bent daarom geen contactgegevens doorgeven + dit is een hulpforum om tieners met vragen verder te helpen en geen datingsite, gelieve dat dan ook te respecteren a.u.b. 

Badge

Je mag volgens de regels geen contactgegevens doorgeven omdat iedereen anoniem moet blijven.

Er kunnen hier mensen zijn die jou kennen en jou gaan pesten omdat ze zagen dat je hierop bent daarom geen contactgegevens doorgeven + dit is een hulpforum om tieners met vragen verder te helpen en geen datingsite, gelieve dat dan ook te respecteren a.u.b. 

Dat snap ik ook wel maar ga jij zomaar aan een vriend vragen wil jij een keer neuken? Tuurlijk niet dat kan toch ook niet. Kijk als je een 2de insta account aanmaakt zonder je echte gegevens en je geeft die naam door dan kan je in contact komen zonder dat mensen weten wie jij bent en op die manier weet je ook wie hetzelfde wilt als jouw. Dus ik vind dat ze daar iets op moeten verzinnen want ik loop nu dus al maanden met dit probleem en kan nog steeds niet in contact komen met iemand die hetzelfe wilt. Ik vind dat echt vervelend

Reageer