Skip to main content
Vraag

Ik zoek iemand om leuke dingen mee te doen

• July 7, 2020
  • 6 reacties
  • 193 Bekeken

Zoek iemand wie leuke dinge wilt doen me belle

Ben jonge

6 reacties

• July 7, 2020

Zoek en vriendin op leuke dinge mee te doen

• July 7, 2020

Hey,

Wat is je vraag? Kun je meer info geven?

Even voor de duidelijkheid,  het is niet toegestaan om contact gegevens uit te wisselen. 

Groetjes Gebruiker c 

• July 7, 2020

Hey,

Wat is je vraag? Kun je meer info geven?

Even voor de duidelijkheid,  het is niet toegestaan om contact gegevens uit te wisselen. 

Groetjes Gebruiker c 

Ik zoek iemand om leuke dinge mee te doen

• July 7, 2020

je kan in de stad op 1.5 meter met iemand praten en uiteindelijk het gesprek verder zetten naar jouw onderwerp. Je kan ook met iemand van school zijn. Waar je eerst mee praat en stukje verder gaat.

Als je bijvoorbeeld seks wilt. Doe het veilig en spreek met elkaar af wat je doet en stem er beide bij in, niet iemand iets laten doen waar die niet wilt.

Groetjes Gebruiker c 

• July 7, 2020

@Anoniempi43 zoals gebruiker c  al zei is het niet toegestaan om contact gegevens uit te wisselen hier.

Je kunt altijd naar je vrienden gaan of op school een nieuwe vried maken. ik zou er dan wel bij zeggen om (leuk dingen mee te doen) dat het tussen jullie is.

Het maken van nieuwe vriend of vriendinnen heeft tijd nodig dus niet gelijk beginnen met leuke dingen doen, maar bouw een band op en leer elkaar kennen dan komen die leuke dingen vanzelf. 

Succes 😉

• July 7, 2020

Heyy

Snap het niet helemaal. Als het de bedoeling is om leuke dingen te doen met iemand van het forum moet ik je teleurstellen. Contactgegevens mogen niet gedeeld worden. 

Groetjs