Vraag

ik wordt soms stijf om niks

  • 24 August 2018
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heb ben 13, en wordt soms stijf van raare dingen het is niet dat ik er geil van wordt maar gewoon het komt gewoon.. ben penis is best klein is weet ook niet of het normaal is 7 cm en stijf 9,5cm of 8,5cm nooit gemeten
het is ook dat ik me er voor schaam bij meisjes in de beurt en zo ?
maar oke... worden de meesten kleienen jongetjes van 13 om de meest random dingen stijf, of moet ik er meer opletten ofz dat het raar s ofz

3 reacties

Hoi Anomiem_012! Het klink misschien een beetje raar maar wij hebben op school toen wij in de tweede zaten dus 14 waren sexuele voorlichting gehad en les over intresses en pubertijd, Hier heb ik best veel van onthouden er is toen ook verteld dat je in je pubertijd heel veel rare hormonen aanmaakt en hormonen is het raarste en gemischste van de hele wereld zelf kernaval is nog beter zei mijn docent. Maar het kan dus zijn dat jij gewoon midden in je pubertijd zit en die hormonen door je lichaam gieren. Dit is niks raars en gaat vanzelf wel weer over ik heb het ook gehad
Dergelijke dingen gebeuren nou eenmaal gedurende de puberteit, daar kun jij niet zo heel veel aan doen.
Je zou desnoods een broek van een stug materiaal aan kunnen trekken, zodat een erectie niet zo opvalt.

"hormonen is het raarste en gemischste van de hele wereld zelf kernaval is nog beter zei mijn docent."
Nouja, dat is ook wel overdreven.
Kernafval is juist een van de minder leuke dingen....
Nou kijk ik bedoel dus net die zin dat als je hormomen gaan rommelen of als doctoren ermee gaan rommelen dat er rara dingen kunnen gebeuren en in de lubertijd gooit je lichaam alles door elkaar maar ik snap dat het niet de beste vergelijking is

Reageer