Skip to main content
Vraag

ik word wel is verliefd

• November 8, 2025
  • 5 reacties
  • 202 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallootjes iedereen Door een dwarslaesie geraak ik niet opgewonden Ik chat wel is op een chat site En als er wel is een meisje lang of vaker met me chatte Word ik verliefd op haar  Is het gek of normaal

5 reacties

• November 8, 2025

Nee, dat is niet zo gek. Als personen aardig, en vriendelijk zijn. Je aandacht en complimenten geven. Oprechte interesse tonen, ku je daar warme gevoelens van krijgen. Chatten is soms lastig. Je kunt woorden snel anders opnemen. Letterlijk ipv figuurlijk bijvoorbeeld.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 8, 2025

Dat is niet gek. Of je het echt verliefdheid kunt noemen weet ik niet. Ik denk dat daar meer nodig voor is dan alleen chatten. 

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 8, 2025

Ja dat is normaal hoor! Ikzelf word best snel verliefd 🫣 maar ben het ook eens met ​@GijsD en ​@ja_ppie  want cahtten lijkt me moeilijk ja. Doe ik ook nooit  lijkt me niet echt betrouwbaar 

liefs,XXX Yusa 😗

• November 8, 2025

Met chatten mis je de gezichtsuitdrukking en toon van de stem.  Dat maakt het moeilijk. Chatten in een veile omgeving kan leuk zijn. Erg goed opletten dat je niet teveel over jezelf vertelt (gegevens). Ik heb er uiteindelijk leuke internationale contacten  aan overgehouden waarmee ik mail. ​@Yusa 

Zelfs IRL vind ik het lastig wanneer iemand vriendelijk ofzo is. Ik twijfel dan daarover, is dit flirten of niet? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 10, 2026

Ik weet ook nooit op een chat of iemand aan het flirten  is maar ben zeker bang om echt te veel over mezelf te vertellen Om dat er inderdaad snel vragen komen over over de eerste keer en zo