Beantwoord

Ik word transmeisje, hoe voelt vingeren dan?

  • 28 July 2019
  • 9 reacties
  • 1612 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik word binnenkort transmeisje, voelt vingeren en seks dan anders als je een echt meisje bent?
icon

Beste antwoord door P1ka 28 July 2019, 22:32

Bekijk origineel

9 reacties

Ha Chrisjú!

Ik heb er als jongen niet veel ervaring mee, maar voor zover ik weet zouden seksuele handelingen redelijk hetzelfde moeten voelen als bij een "echt" meisje.

Wel zijn er een aantal verschillen. Zo kun je als transmeisje niet ongesteld worden of zwanger raken, omdat je geen baarmoeder hebt. Tijdens de seks merk je daar overigens niets van.

Groet,
PJ
Hopelijk is het in de toekomst mogelijk dat ze tijdens de operatie ook een baarmoeder kunnen plaatsen, bedankt voor je antwoord! En qua sperma, hoe zit dat?
En qua sperma, hoe zit dat?

Wat bedoel je precies? Bedoel je wanneer een jongen in jou klaarkomt, hoe dat dan werkt?
Beide, als ik klaarkom, komt er Dan sperma? En wat gebeurd er als er een jongen in mij klaarkomt?
Reputatie 2
Badge +1
Waneer er een jongen in je klaarkomt zal er niet veel gebeuren omdat je dus geen baarmoeder hebt en de eicellen dus niks kunnen bevruchten.
@P1ka voelt het dan wel lekker? En alsnog wat gebeurd er als ik klaarkom? Nog steeds sperma of vrouwelijk sperma?
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar het zou even goed moeten voelen als een vrouw voelt dus Suc6 haha

Mvg P1ka
The only Pikachu
Als een jongen in jou klaarkomt gebeurt er hetzelfde als bij iedere andere vrouw; zodra je gaat staan begint het eruit te lopen. (Mooier dan dat kan ik het niet maken.)

Als jijzelf klaarkomt zul je hetzelfde ervaren als iedere andere vrouw qua orgasme. Na een operatie heb je geen teelballen en dus ook geen sperma meer.

Groet,
PJ
Als een jongen in jou klaarkomt gebeurt er hetzelfde als bij iedere andere vrouw; zodra je gaat staan begint het eruit te lopen. (Mooier dan dat kan ik het niet maken.)

Als jijzelf klaarkomt zul je hetzelfde ervaren als iedere andere vrouw qua orgasme. Na een operatie heb je geen teelballen en dus ook geen sperma meer.

Groet,
PJ

Dankje!

Reageer