Vraag

ik word te geil

  • 18 January 2020
  • 8 reacties
  • 1622 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi ik ben een meisje van 13 (bijna 14) ik heb echt veelste veel zin in sex. Maar k weet niet wat k moet doen want k ben single, ik heb wel iemand die k leuk vind maar k weet dat nog niet helemaal zeker en k durf t niet te zeggen. In mijn klas is sex ook een groot onderwerp dus k word vaak geil in de klas. K heb nu een afspraak gemaakt met een jongen die k niet heel goed ken, maar zou k nu dat moeten doen of wachten, want niks helpt meer en anders raak k helemaal gestresst en word k heel snel boos

 

ik hoop dat iemand mij kan helpen

 


8 reacties

Badge

Met iemand praten ofz ?

Met mij kan je wel praten als je wilt

Rustig wachten op de juiste het word vanzelf minder ik kan je wel zeggen dat als je nu overhaaste beslissingen gaat maken dat je spijt gaat krijgen

Zoals hierboven gezegd moet je niet zomaar overhaaste beslissingen maken waar je later spijt van krijgen. 

Kijk of je misschien met een (goede) vriendin/kennis/neef of nicht of misschien zelfs je moeder waarmee je kan praten hierover. 

En wees niet bang btw, want veel mensen hebben hier last van in de puberteit en het is niet dat jij de enige bent omdat het niet te zien is bij de rest

vraag jezelf of je het wel echt wil met een vreemde want je wilt er later niet spijt van krijgen en voel je niet opgejaagd dat je het moet doen

Gewoon jezelf vingeren en een paar keer klaar komen. 

Hey,

Meisje je bent 13 ik zou je daarmee totaal niet mee bezig houden! Want dit soort dingen horen pas als je volwassenen bent. Je kan jezelf altijd nog mustuberen. Seks is voor volwassenen en er kan vaak iets mis gaan bij seks dus ik zou het niet doen!

Groetjes

Gewoon doen wat je denkt en anders kunnen andere je helpen 

Ik zou niet een vriendje nemen voor seks.niet handig. Je kan Je zelf verwennen door te vingeren en tezorgen dat je klaar komt.

Reageer