Vraag

Ik word opgewonden van rare dingen

  • 24 August 2018
  • 6 reacties
  • 986 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 15 en heb in een eerdere topic al verteld dat ik graag out zou willen komen, Maar ik zit eigenlijk nog ergen mee... Ik word namelijk geil als ik filmpjes zie van mensen die in kleren gaan douchen en in bad gaan enz nou heb ik dit zelf ook een paar keer stiekem gedaan want mijn ouders weten hier niks van af en daar werd ik ook geil van, ik geil ook op oude schoenen enz of mensen die door de modder rollen hebben meer van jullie dit of ben ik gewoon een raar geval?

6 reacties

Dat komt allemaal door hormonen misschien ben je aan het eind ban je groeispurt en dan gebeurt dat soms daar kun jij ook niks aan doen mijn broer had ook zoiets hij werdt oeens geil op pennen ?
Hey Cxxxx

Iedereen zijn ding. Als jij het fijn vindt zulke filmpjes te bekijken, moet je dat vooral blijven doen. Volgens mij ben je geen 'raar geval', en zijn er wel meer mensen die hier opgewonden van worden.

Groetjes
Kenshin
Dat komt allemaal door hormonen misschien ben je aan het eind ban je groeispurt en dan gebeurt dat soms daar kun jij ook niks aan doen mijn broer had ook zoiets hij werdt oeens geil op pennen ?

Ik heb het al wel een hele tijd dus het is niet iets nieuws
Ik denk niet dat je je hier zorgen om hoeft te maken. Zolang het geen obsessie wordt, of het uit de hand loopt, is het ok.
Badge +3
Is juist handig, jij kan dat gwn op YouTube ofz opzoeken en hoeft niet de hele tijd je geschiedenis te wissen en je kan makkelijk n x tegen je ouders zeggen dat het je leuk lijkt om met kleren te douchen, mag vast wel.
Badge

Het is heerlijk zelf ook te doen. Ik zie het ook graag

Reageer