Vraag

Ik word geil van mijn zus


Badge
  • Net nieuw
  • 8 reacties

Ik ben een jongen van 16 en ik word geil van mijn zus (20).  ik trek me vaak af op naaktfotos van haar die ik stiekem van haar maak als ze staat te douchen, of ik kijk stiekem in haar telefoon want soms maakt ze zelf naaktfotos. Ik zou graag willen dat ze me pijpt of aftrekt. Of ik zou graag aan haar billen en borsten zitten. Wat moet ik doen? Is dit normaal?


Dit topic is gesloten

13 reacties

Heyy

Ik denk dat je dit het best gwn kan negeren. Het is en blijft je zus. 

Dat je naaktfoto's van haar maakt zonder ze het weet is wel niet oké. Dit valt onder privacyschending, ookal is ze je zus.

Groetjs

Badge

Toch vind ik het moeilijk te negeren, ze loopt vaak bloot door het huis. Ik word er bloedjegeil van. Bedankt voor je reactie.

Badge

Pls reageer

Je moet geen seksuele relatie willen met je zus. Het is wettelijke verboden en het zal je gezins-/familierelaties verpesten. Gewoon geen seks met bloedverwanten *punt*

Dat je foto's van haar maakt, is echt niet ok. Ook dit is verboden en kan bij je zus(hele familie) heel verkeerd vallen. Ik zou je adviseren om hier meteen mee te stoppen en je gevoelens voor haar te negeren en diep weg te stoppen. Bedenk maar eens wat er gebeurt als zij erachter komt…

 

Maar volgens mij had je deze reacties ook wel kunnen voorspellen toch? Wat voor reacties had hier verwacht?

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb even geen zin om het helemaal te typen. Dus kort samen gevoegd, precies wat ze her boven zeggen.

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben een jongen van 16 en ik word geil van mijn zus (20).  ik trek me vaak af op naaktfotos van haar die ik stiekem van haar maak als ze staat te douchen, of ik kijk stiekem in haar telefoon want soms maakt ze zelf naaktfotos. Ik zou graag willen dat ze me pijpt of aftrekt. Of ik zou graag aan haar billen en borsten zitten. Wat moet ik doen? Is dit normaal?

Nee. Gewoon niet doen.

Aangezien het je zus zou ik adviseren het niet te doen

stop hier direct mee hoelang je zo door gaat hoe moeilijker het wordt om te stoppen. dit is wetterlijk verboden en je gezins relatie gaat echt kapot als ze er achter komen en niet goed keuren.

stop die gevoelen weg en zoek iemand anders voor je gevoelens. niet je zus

Fantaseren mag natuurlijk altijd, maar zoals al eerder gezegd zou ik wel stoppen met de foto's. En zou ook niet proberen om echt seks met haar te hebben of te pijpen. Dus houd het lekker bij fantaseren en doe er verder niks mee

Dit is zeker niet normaal, ik zou stoppen mert stiekem foto's te maken want dat kan echt niet. Het is je eigen zus….

Reputatie 4
Badge +1

Heyhoi, 

 

Opgewonden raken door een meisje die naakt staat is normaal 

 

Echter raad ik af om een seksuele relatie aan te gaan met je zus aangezien dat incest is. Ook raad ik af om stiekem naaktfoto's van haar te maken. Ikzelf vind dit een beetje privacyschending. 

 

Fantaseren kan geen kwaad denk ik  niet al te veel fantaseren over je zus want dan word je alleen maar meer en meer opgewonden

 

Het beste is een meisje zoeken van jouw leeftijd die ook geïnteresseerd is in seks en een relatie 🙂

 

GrtZz

Hallo Roy :)

Zoals eerder is gezegd:

Maak geen naaktfoto's van haar want je weet niet of ze het wil. En heb ook geen seks met je zus.

-TheMightySlayer <3

K zou echt geen fotos maken van je zus zonder dat ze t weet en al helemaal geen naaktfotos. Miss wil ze dat niet en als jij wprd gehacjt of een vriend van je kijkt door je tel en ziet de fotos en stuurt ze naar zichzelf, dan ben je echt de controle erover kwijt.