Vraag

Ik wil weer sex hebben

  • 3 December 2020
  • 7 reacties
  • 334 Bekeken

Badge

ik ben altijd geil en wil graag sex hebben. ik had een vriendin maar ik heb het met haar uitgemaakt maar wil haar terug. denk je dat als ik haar vraag dat ze sex met mij wil hebben? en waar kan ik dan rustig sex hebben? help mij!


7 reacties

Badge

probeer haar terug te vragen anders kan je altijd nog iemand anders vinden die nog een nog wel een nachtje met  je wil neuken

Hi

Wil je haar terug hebben omdat je nog van haar houdt, of wil je haar alleen terug omdat je zo graag seks wil hebben? Het klinkt namelijk heel erg dat je haar alleen terug wilt hebben om seks te hebben. En als dat zo is dan hoop ik dat ze nee tegen je zegt. Want dan is ze jou gewoon niet waard.

Wil je haar terug omdat je nog van haar houdt dan zou je is met haar kunnen gaan praten. En kijken of jullie elkaar een 2e kans willen geven. Als ze dat wilt dan ga je alsnog niet de volgende dag of een week later vragen of ze seks wil. Nee dan begin je letterlijk opnieuw met elkaar en als het echt goed voelt tussen jullie beiden dan zou je haar kunnen voorstellen om een stapje verder te gaan in de relatie.

-StoryTeller

 

Badge

Hi! sex boy is niet zo en houdt echt van zijn vriendin maar heeft helaas heto uitgemaakt omdat hij niet wist wat hij moest doen. Ik begrijp dit niet omdat ik zelf nog nooit een chick heb gehad.

btw ik voel me prima

Begrijp me niet verkeerd maar kennen jullie elkaar in real life dan? Ik blijf bij mijn mening dat het meer lijkt dat hij of zij als op zijn/haar profiel staat dat ze een meisje is haar vriendin terug wilt hebben omdat ze graag seks wilt hebben. Dit eerder dan dat hij/zij schrijft dat ze van haar houdt en haar daarom terug wilt.

-StoryTeller

Badge

bedankt voor de antwoorden.

en ik vind haar leuk en ik wil haar niet alleen voor sex ik maakte het uit omdat ik in de paniek raakte omdat ik al best lang geen vriendin heb gehad en ik veel aan mijn hoofd heb

Badge

NEE BRO GEBRUIK HAAR NI LOL

maar ja ik snap je wel bro

Badge

Ik heb precies hetzelfde

Reageer