Skip to main content

Ik wil stoppen met masturberen help!!

• November 14, 2025
  • 6 reacties
  • 467 Bekeken

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar en ik masturbeer weleens. Afgelopen week heb ik het wel 4 keer gedaan en daar ben ik nou niet trots op 😕 Ik weet dat masturberen heel gezond is maar ik wil het dus niet maar mijn lichaam wel. Dus dan krijg ik zo'n gevoel dat ik moet plassen en dan denk ik er steeds aan en ga ik steeds onbewust met mijn hand over mijn vulva/clitoris/vagina en vandaag had ik dat weer het was zo erg dat ik midden in mijn kamer staand aan het masturberen was en op een kussen aan het rijden was en dat wil ik dus niet 😭 maar mijn lichaam dus wel 😭

Hebben jullie nog tips? Zo ja welke? Ik wil dat gewoon niet.…

Groetjes anoniempje :3

6 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 14, 2025

Hoi,

Je zou bijvoorbeeld ff aan iets anders kunnen denken of je rooster super vol maken dus afspreken met vriendinnen of iets anders doen zodat je drukker bent en geen zin meer hebt. Succes.

Groetjes,

ghast

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 15, 2025

Hey, ik had in het begin toen het "daar" begon te werken ook een hele tijd dat ik er soms echt gek van werd hoe 'actief' het lijf dan is zeg maar. Steeds een soort gevoel dat je iets moet of dat het nodig is om te doen omdat je lichaam dat opdringt . Kan ook fijn zijn maar ook vervelend. Het hielp goed om dan een keer (soms 2) per dag het te doen en dan heel geleidelijk en intens en dan verder niet op de dag. Jezelf soort van opleggen dat het gewoon niet vaker 'mag' dan bv ochtend en avond. Dat werkt wel.  En dan is het ook nog wel fijn. En het gevoel is niet raar hoor. Puberteit 😉 ik ben een jongen en ik denk dat dat dan niet verschillend is dat dringend gevoel. Maar je kunt het dus zo doen en probeer er tussendoor ook niet aan te denken. En als je het gevoel hebt weet je dat je 's avonds het gevoel weer kwijt kunt. Dat gaat steeds beter dus komt goed! Maar dus het hoort er bij het is niet raar ofzo. En helemaal tegenhouden kan/hoeft toch ook niet. Liefs, Tover xxx

• November 15, 2025

Hoi ​@justGhast bedankt voor de reactie maar ik heb eigenlijk geen vriendinnen :C

Groetjes anoniempjee! :D 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 15, 2025

Luister naar je lichaam. Als je er alles aan gaat doen om niet te masturberen, ga je er alleen mma meer aan denken (´ik doe nu de afwas omdat ik anders masturbeer, ik laat nu de hond uit omdat enz).  Gewoon even de hand aan jezelf als je lichaam erom vraagt en dan gewoon weer verder met de dag.

4 keer in een week is trouwens echt niet overdreven veel. Er zijn dagen dat ik het vaker doe, en ik voel me daar prima bij.

• November 15, 2025

Hey Diana en Tover01

Bedankt voor jullie reactie hoor!!

Groetjes AbsoluutAnoniem 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 15, 2025

Hoi, ik vind dat ​@Diana en ​@Tover01 al een mooie reactie hebben geschreven en daar heb ik niks aan toe te voegen.

Liefs Yusa 😚