Skip to main content
Vraag

ik wil slips maar weet niet hoe ik die moet krijgen

• August 23, 2021
  • 5 reacties
  • 345 Bekeken

hoi allemaal,

ik wil heel graag slips dragen maar weet niet hoe ik hier aan kan komen zonder dat mijn ouders dat weten misschien hebben jullie tips 

alvast bedankt

5 reacties

• August 23, 2021

Zelf naar de winkel gaan en het kopen.

• August 23, 2021

Idd naar de winkel gaan of online bestellen

• August 23, 2021

maar hoe moet ik ze dan wassen?

• August 23, 2021

-onnodige quotes verwijderd-

Met de hand. In een emmer of in de wasbak. Kijk of je de slipjes met warm of koud water moet wassen en hoeveel graden het water moet zijn. Leen wasmiddel van je moeder, soort ligt eraan of je een wit of gekleurd slipje hebt. Voor wit gebruik je wasmiddel voor witte slipjes en gekleurd voor gekleurde. Dan kun je de wasbak of emmer vullen met water en een dop wasmiddel erin gooien. Mengen en je slipjes er in gooien. Even laten weken   En dan uitspoelen en laten drogen. Dit kan maar je kan ook als je weet hoe de wasmachine werkt, ze in de wasmachine gooien.

hoop dat je hier wat aan hebt. 
xx Eenmeisje004 

• January 3, 2022

Ik had een vergelijkbaar probleem, en wat ik heb gedaan is: ik heb nieuwe onderbroeken gehaald, zelf, en ik heb wat boxers gekocht en ook wat slips (bij de zeeman). Thuis heb ik een tikkie naar mijn ouders gestuurd voor “onderbroeken” en ik heb de slips en boxers gedragen en in de was gedaan. Mijn moeder vroeg er een keer naar en als het nodig is kan je gewoon zeggen dat je ze uit wilde proberen of dat je vaak alst heb van omhoog kruipende pijpjes.