Vraag

Ik wil sex! Tips?

  • 5 May 2017
  • 5 reacties
  • 832 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen van 13 En wil heel graag sex en/of gepijpt worden.
Soms dan heb ik me aan gemeld ofzo voor een sex chat afspraak maar dan doe ik het op het einde net niet. en wil soms de hoerenlijn bellen maar doe het weer net niet . Ben bang dat ik te jong ben ze mij niet willen neuken en/of pijpen.
En ben bang dat ze mijn lul te klein vinden hij is 18,5/19,5 cm ik weet niet of dit normaal is?
Wat moet ik doen?

En mag je hier op mensen hun snapchat vragen (eigenlijk voor naakt foto's die zij of hij dan stuurd naar mij en ik stuur er dan ook en dan een keer sex zo krijgen of pijpen ofzo mag dat?

5 reacties

Ik ben een meisje van 13 en wil ook zo graag een pottje neuken, samen??❤????
Hallo XxpandaxX, en Luuk22,

Het is fijn dat jullie reageren op dit topic en het mee eens zijn met elkaar, alleen vindt de Kindertelefoon het heel belangrijk dat iedereen op het forum anoniem blijft.
Het uitwisselen van contactgegevens (dat is ook snapchat) is daarom niet toegestaan (forumregel 6 en 7):

6. Plaats in je bericht geen persoonsgegevens
Jouw anonimiteit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Geef alleen je voornaam of een fictieve naam op. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadressen, profielen en dergelijke.

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.

Proberen jullie daar goed op te letten?

Groetjes,
Sofie
De Kindertelefoon
Je mag niets met die prostituees doen aangezien je minderjarig bent.
Een vriend(in) zoeken is je beste optie lijkt mij.
Ik heb zelfde probleem en ook geen vriend. Ook 13

Ik ook 

Reageer