Vraag

Ik wil sex maar weet niet hoe mee moet omgaan

  • 10 January 2020
  • 22 reacties
  • 5960 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, hier een meisje van 13 jaar. Ik wil nu al sex maar heb geen vriendje. Ik heb al gevingerd maar nu doe ik het niet echt meer. Nu wil ik het echt doen maar weet er iemand hoe ik er mee moet omgaan? 


Dit topic is gesloten

22 reacties

Zou ik ook wel willen..

Reputatie 1
Badge

Zou ik ook wel willen..

Hey, ik dacht echt dat ik als enigste was op mijn leeftijd maar jij wilt dat dus ook. 

Grtjs😉

Hoi

 

Het is vrij normaal om rond deze leeftijd interesse in intimiteit te ontwikkelen. Echter loont het vaak de moeite om te wachten op een partner waar je je oprecht goed bij voelt. De eerste keer met een speciaal iemand kan voor een unieke ervaring zorgen die je lang kan blijven koesteren. 

 

Voorlopig zou je kunnen fantaseren over intimiteit. Dat kan eventueel in combinatie met zelfbevrediging. Eventueel zou je het concept ‘friends with benefits’ kunnen overwegen, als je dat wat lijkt. Zoek hiervoor weliswaar iemand waar je je oprecht vertrouwd bij voelt. 

 

Gr. Kenshin

ik ben zelf 15 maar wil ook graag seks

Reputatie 3
Badge +2

Beste anoniem583,

Ok begrijp hoe je je voelt. Ik ben zelf een jongen en zou het zelf ook graag willen…

Als je graag seks wil zou ik gewoon wachten. Tot die tijd zou ik gwn vingeren of andere bevredigende methodes proberen.

Gebruik bijv. een seksspeeltje, heb je die niet? Gebruik dan gwn een alternatief:

Achterkant van je haarborstel.

Achterkant van je tandenborstel.

Of bijv. Je elecktrische tandenborstel.(gebruikt mijn vriendin ook)

Of koop gwn een speeltje.

 

Het duurt misschien heel lang, maar als je 18 bent gebeuren er dan.... Ach je weet wel.

 

Dus tot die tijd, ga gwn lekker vingeren.

Ps. Probeer ook eens te squirten. Zoek maar op op Google.

 

Veel suc7

Leroy 57

 

Badge

Hoi anoniem583,

Ik ben zelf een jongen van 14 en wil ook graag sex. Ik snap heel goed hoe je je boelt en ik vindt het zelf soms ook lastig van wat ik nou moet doen. Het beste is om te wachten tot de tijd is gekomen of je kan op iemand afstappen en via snapchat of andere sociale madia afspreken.

Anders kan je altijd sex speeltjes gebruiken als je wilt weten hoe het voelt

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad.

Veel suc6 verder

 

Badge

Hallo, hier een meisje van 13 jaar. Ik wil nu al sex maar heb geen vriendje. Ik heb al gevingerd maar nu doe ik het niet echt meer. Nu wil ik het echt doen maar weet er iemand hoe ik er mee moet omgaan? 

Ik wil ook graag sex met een meid van 12/13 jaar. 

Badge

Ik ben 12

Hey ik ben ontmaagd op men 14de ik had wel een relatie toen en ben nu ook single en doe wel is fwb mis is dat ook wat voor jou? Maar ik zou er geen haast achter zetten zelf 

 

Ik ben een jongen van 14 en tuurlijk heb ik ook zin in seks ik wil wel eens ontmaagd worden en als je ontmaagd wilt worden moet je daar lekker voor gan tis tenslotte jou keuze en leven. 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7

 

Hallo, hier een meisje van 13 jaar. Ik wil nu al sex maar heb geen vriendje. Ik heb al gevingerd maar nu doe ik het niet echt meer. Nu wil ik het echt doen maar weet er iemand hoe ik er mee moet omgaan? 

Ik ben 16, ik zou het ook wel willen. Maar k weet niet waar de interesses liggen

Reputatie 2
Badge +1

hi,

ik ben 13 jaar en wil dat ook! 

Reputatie 2
Badge +3

Vraag iemand die je vertrouwd

 

GROETJZ

Badge

ik ook en wat is squirten en hoe doe je het

 

Hey ik ben zelf ook 13 en zou graag ook seks willen maar dat gaat zeer moeilijk vanwege mijn leeftijd en woonplaats :/ daarom zou ik al tevreden zijn met naaktfoto’s en videobellen tijdens het masturberen

Badge

Hey ik ben ook 13 en wil ook graag seks hebben een iemand vingeren. 

Maar dat is normaal voor onze leeftijd jongen en meisje. 

Maar de tijd zal wel komen dat je ontmaagd gaat worden. 

 

Groetjes 

Wout

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben 12

ahah dan met een meid van 13? 

xx me (een meisje van 12 ) btw dat schrijf k er altijd bij dus niet dat je denkt van hell yeah… adres verwijderd i.v.m. regel 7

 

kst aangepast door De Kindertelefoon op grond van regel 9: plaats geen illegale content

Badge

onnodige quote verwijderd

hey, ik ben een jongen van 13 en ik wil het ook heel graag, maar ik weet ook niet wat ik kan doen…

Badge

Heyy ik ben een meisje en ik zou ook graag een keer sex willen hebben, ik zou het ook een keer met een meisje willen doen

 

Heyy 

Ben een jongen van 16 jaar en zou ook graag sex willen hebben. Maar heb geen vriendin.... Iemand een oplossing? 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7: het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

Badge

Hallo, hier een meisje van 13 jaar. Ik wil nu al sex maar heb geen vriendje. Ik heb al gevingerd maar nu doe ik het niet echt meer. Nu wil ik het echt doen maar weet er iemand hoe ik er mee moet omgaan? 

ik ben ook 13 en wil het heel graag,  Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm regel 7

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Dit topic wordt gesloten door De Kindertelefoon, omdat er herhaaldelijk een oproep tot contact  in wordt gezien. 
Dat is in strijd met forumregel 7: 
 

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)