Skip to main content

Ik wil heel graag sex alleen ik ben 13, dus ik ben op snap opzoek gegaan naar iemand die ook sex wilt op die leeftijd en ik heb een heel aardig meisje gevonden van 12 jaar oud die ook graag sex wilt en in de buurt woont. Wat moet ik nu doen, moet ik gewoon sex hebben of niet? Iemand help me alsjeblieft.

Nee, mijn advies is om dat absoluut niet te doen.

Ten eerste ben je echt jong, 12 is echt een jonge leeftijd om seks te hebben.
Ten tweede ken je haar niet, kun je haar vertrouwen.
En helemaal als je nog geen uitleg hebt gehad over seks enz op school, dan weet je niet hoe je het veilig kan doen. Ik had het pas toen ik 13 was.

Hou het gewoon op masturberen met jezelf, geen kans op soa's en andere shit.
Ook kun je eerst een normale relatie aangaan, als je wat ouder bent (rond 15j) dan kan het opzich wel.


Hoi @Anonummer 

Helemaal eens met @ItzJustin . Daarnaast is er ook altijd risico dat je met een pedo te maken hebt. En je bent idd beetje jong. Niet doen dus. Seks komt later nog wel een keertje .

Felix♡


ik zou het niet doen je bent nog best jong dus je kan het beter houden bij masturberen zoals @Felix  al zegt kan je met een pedo te maken hebben 

 

grtjs @Anoniempje123 


kan zo een oude man zijn niet doen


Ik zou het wel doen want ik ben ook 13 jaar alleen ik wil ook een meisje neuken alleen ik ben bang dat iemand me afwijst

 


Als zij dat wil ga er voor

Het kan met kleren aan

 

( reacties samengevoegd door De Kindertelefoon voor betere leesbaarheid )


@Anonummer ik weet niet wat je in de tussentijd hebt gedaan maar je hoeft toch niet gelijk sex te hebben of te neuken je kunt toch ook een beetje vrijen met een meisje 


Reageer