Vraag

Ik wil sex maar ben minderjarig

  • 11 November 2019
  • 5 reacties
  • 1951 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 14 en ik heb zoon zin in sex ik kan het al niet meer ophouden wat moet moet ik in hemels naam doen want je bent jonger dan 18 dus je mag geen sex hebben

Groetjes kees


5 reacties

Je mag wettelijk seks hebben van je 16e. Maar je kunt het ook wel eerder doen als jullie beiden het willen, want heel veel mensen hebben het voor hun 16e al gedaan.

sterker nog het mag officieel al vanaf je 14e

 

Reputatie 2
Badge

@bobbaas

 

Het mag alleen onder de 16 jaar als je zeker weet dat de ouders van het meisje geen bezwaar hebben. Anders kan het strafbaar worden.. Is mij namelijk overkomen. Ik ben 15 ze is 13 jaar betrapt terwijl we het deden.. 

Wettelijk op 16 maar als 16 jarige ben je minderjarig echter wordt je gezien als een oudere tiener die zijn of haar daden wel inziet ook maak je een 16 jarige niets wijs en komt het rebels gedrag.

Ben je min 16 zien ze je wettelijk als kind en veronderstellen ze dat er geen geslachtsgemeenschap is wat vrijwel onmogelijk is en ik vind ben je-16 en goed op de hoogte van eventuele gevolgen van seks waarom niet maar niet om te zeggen je bent 12 /13 of jonger dus vrij maar op die leeftijden vind zelfs ik dat je een kind bent zonder verantwoordelijkheid ik ben 15.

 

Reputatie 2
Badge

Begrijp er niks van wat je zegt.. 

@Taylor 

Reageer