Skip to main content
Vraag

ik wil sex

• September 28, 2025
  • 7 reacties
  • 586 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey 

Ik wil graag sex ik ben 12 blond dun en ben dus erg geïnteresseerd in sex ik masturbeer iedere dag maar dat wordt saai Dus heeft iemand tips om het lekkerder te maken

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Ik ben 16 bijna 17 en kan ook niet wachten om sex te hebben. T lijkt me zooo heerlijk. Moet ik alleen wel n meisie hebben 

Forum|alt.badge.img

je kunt het natuurlijk met een andere jongen doen 

• September 29, 2025

@druifje10  je bent hier helemaal anoniem dus je kunt best zeggen of je een jongen of meisje bent zo kunnen we je misschien beter helpen. Als je zegt dat je masturbeert denk ik dat je een jongen bent omdat meisjes vingeren

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 29, 2025

Ik ben een meisje btw dit is een ander acaunt I know maar ik weet niet hoe ik de oude weer open

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

@druifje10  je bent hier helemaal anoniem dus je kunt best zeggen of je een jongen of meisje bent zo kunnen we je misschien beter helpen. Als je zegt dat je masturbeert denk ik dat je een jongen bent omdat meisjes vingeren

Volgens mij is masturberen niet perse geslacht gerelateerd. Aftrekken of vingeren klinkt wel meer dat je het hebt over geslachten. 

xx liefs Wolf 🐺

Ik ben een meisje btw dit is een ander account I know maar ik weet niet hoe ik de oude weer open

Wellicht kan je de kindertelefoon mailen of ze je andere account nog hebben ofz?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 7, 2025

Ik wil wel, jongen, 14, blond, gespierd

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 7, 2025

Dag druifje, het is een mss een goed idee om eerst iemand te vinden die je kan vertrouwen zeker op zulke leeftijd…

onnodige quote verwijderd KT