Vraag

Ik wil sex

  • 15 June 2021
  • 3 reacties
  • 622 Bekeken

Reputatie 2

Hey allemaal,

Ik heb dus nog nooit echt seks gehad (alleen een keer met een vriend, maar ik vind dat niet tellen, zie mijn andere topic). Ik zou dit graag willen, maar ik weet niet heel goed met wie. We hebben we een jongen in de klas die aan mij vroeg (ik citeer) ‘Wil je vannacht bij mij een slapeloze nacht hebben?’ En toen ging hij heel dicht bij me staan en streelde door mijn haar. Alleen die avond had ik al wat afgesproken dus zei ik nee en liep weg. Ik zou graag seks hebben. Wat zouden jullie doen? Zouden jullie naar die jongen gaan? Hij is best wel knap… En als ik naar die jongen ga, hoe moet ik dat aanpakken? En hoe moet je nou echt seks hebben? Wat vinden jongens lekker? Ik zou dan ook graag pijpen, maar hoe doe je dat?


3 reacties

Okay, ne hele boterham. Ik heb zelf 0 ervaring op seksueel vlak, maar ik heb wel wat kennis(veel meer over meisjes) maar blijf jezelf en als je stress, adem dan diep in en uit tot je adem zo rustig wordt als de zee 

Reputatie 4
Badge +3

Als je nu of in een korte periode seks wel zou je het beste naar die jongen kunnen gaan en vraagen of het op en andere dag kan. , hoewel en slapenloze nacht niet seks hoefd te zijn. Maar denk er goed over na

Reputatie 2
Badge +3

kan je niet gewoon met de eerdere jongen?

Reageer