Ik wil sex (12) Jongen

  • 30 July 2021
  • 3 reacties
  • 393 Bekeken

Badge

Hey ik ben een jongen van 12 een trek mezelf al een jaar af en wil heel graag een keer sex, Ik ben erg close met een vriendin (12) en weet niet of zij ook sex wil. Hebben julie tips om het te vragen? En ook tips als we samen sex hebben. Alvast bedfankt.


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Gwoon vragen er zijn geen andeee manieren die ik ken.

Als jullie  seks hebben, op en veilige plek met condoom  doen. En van te voren praten wat jullie precies willen en lekker vinden en waterbasis glijmiddel is ook handig. Stop als iemand  niet wil of niet meer wil.

Badge

Bedankt! Maar welke plek? En hoe kan ik aan condooms komen zonder het te cringe te laten worden in de winkel?

Heyy

Hebben julie tips om het te vragen? 

Zoals Lsn al aangeeft moet is het denk ik het best om zo'n vraag simpel weg gewoon vragen.. Je zou kunnen beginnen over het onderwerp seks en kijken hoe ze er instaat en wat ze er allemaal van vindt. Ik wil je erbij vertellen dat er natuurlijk een kans is dat je vriendin dit (nog) niet wilt of hier niet over wilt praten.. Als ze dit niet wilt moet je niet door gaan vragen en dan moet je haar beslissing wel respecteren:slight_smile:

 

 Maar welke plek?

Bedoel je waar je condooms kan kopen of waar je seks kan hebben? Seks heb je in ieder geval bij een van jullie thuis op jullie kamer :)

Condooms kan je in veel winkels kopen zoals de supermarkt of de drogist!

 

En hoe kan ik aan condooms komen zonder het te cringe te laten worden in de winkel?

Ik snap dat je dat misschien een beetje ongemakkelijk vindt om condooms te kopen, maar je moet er niet een enorm groot iets van maken en het is echt niet raar. Probeer het te vergelijk het met boodschappen doen. Je legt de spullen die je koopt op de band,  je betaald en gaat weer naar huis. De medewerkers van de winkel verkopen wel vaker condooms dus het kan ze waarschijnlijk niet zoveel uitmaken.. Komt goed hoor!:wink:

 

Groetjes van mij!

Reageer