Skip to main content

Ik wil seks proberen.

• July 22, 2025
  • 2 reacties
  • 272 Bekeken

Cool_Fish147
Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben 13 (jongen) en zou erg graag seks willen proberen.

Ik heb geen vriendin maar zou er wel een willen. Ik zie heel veel mensen hier die seks hebben gehad en zeggen dat het SUPER lekker was.
Wat nu?

2 reacties

• July 22, 2025

@Cool_Fish147  dus een vriendin zoeken. Als dat te lang duurt zou je ook met een ‘goede’ vriend wat kunnen experimenteren dat doen heel veel jongens terwijl ze gewoon hetero zijn 

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 22, 2025

Geloof ook niet alles wat je hier leest. Je leest soms dat jonge jongens al hele seksuele dingen doen, maar ik heb soms mijn twijfels of alles evengoed op waarheid berust. Het kunnen natuurlijk ook 'stoere verhalen' zijn. Daar staan jongens ook om bekend. 😁

Maar seks hebben als je jong bent is iets wat ik heel leuk heb gevonden als meisje. Dus als je interesse hebt en je er klaar voor voelt, mijn zegen heb je.

De meeste meisjes willen vooral iets van een relatie en dan seks in de relatie. Niet zomaar een keer seks puur om de seks, alhoewel er zeker meisjes zijn die dit doen. Het is niet altijd makkelijk om gewoon iemand te zoeken voor seks. Je kunt wel zoeken op termen als: "friends with benefits" dat is misschien meer wat je zoekt. Of gewoon een leuke vriendin proberen te krijgen. Daar moet je wel meer moeite voor doen.

Zoek hobbies die jij leuk vindt en als je daar een leuk meisje ontmoet dat je leuk vindt kun je een beetje gaan flirten met haar en haar uit vragen bijvoorbeeld. Ik zou wel je verwachtingen dat je snel seks gaat hebben een beetje temperen want meestal loopt het zo'n vaart niet. Op vakantie kun je denk ik gemakkelijker en sneller seks hebben dat is althans wel mijn ervaring (campingseks bijvoorbeeld).

Veel succes in je zoektocht! Liefs, xxVera 💋