Vraag

ik wil seks met mijn zusje

  • 12 March 2021
  • 14 reacties
  • 2014 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo 

Ik wil graag  seks met mijn zusje . Hoe moet ik dit vraagen ?  


14 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Ok de meeste zullen zeggen dat je het niet moet doen enzo... maar als jij het echt wil en zij (denk je) ook dan kun je het gewoon vragen denk ik.... en als ze ja zegt heb je geluk en als ze nee zegt dan doe je net alsof het een grap was

maar hoe oud is ze? En waarom wil je zo graag met je zusje als het ook kan met een vriendin van school ofzo? 

Ik zou het je ook afraden.
Je hebt vrijwel geen kans dat ze “ja” gaat zeggen en een erg grote kans dat je jullie relatie permanent verpest.
Ook is er de mogelijkheid dat je ouders dat te horen krijgen.

Je bent natuurlijk vrij om zelf keuzes te maken, maar de voordelen wegen hier duidelijk niet op tegen de nadelen.

Badge

Ik zou het ook afraden ivm incest als je een condoom

Kan het natuurlijk maar hoe kom je daar aan ik weet niet of het van je ouders mag

 

Hallo J 16 :)

Niet.

-TheMightySlayer <3

gewoon niet

Reputatie 6
Badge +12

Gewoon niet doen…. geen voordelen wel nadelen.

Badge

Hoi J 16,

Zoals mede sprekers hier zou ik dit je niet aanbevelen. 

Los van dat dit niet mag en je ouders er eventueel achter komen kan dit ook de band beschadigen die je nu met je zusje hebt. 

Ik zou als ik jou was gewoon op zoek gaan naar een leuk meisje waar je wat mee kan beginnen. Dat is veel beter dan dat je dadelijk seks heb met je eigen zus(je)

Denk hier goed overna en wees de verstandige. Je zal merken dat je dan veel plezier ervan hebt als je het niet doet.

Heyy Jan hier! Wat een verhaal zeg! Ik voel me geraakt , ik zou het niet doen als jou was maatje! Het is best wel illegaal, je kan er flink van in de problemen komen, ik spreek uit ervaring ;) Zoek maar een leuk meisje van de hockeyclub, van je eigen leeftijd en niet met dezelfde achternaam! 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi! Ik raad dit heel sterk af. Sex hebben met je eigen broer of zus is fout, niet leuk en het blijft je achtervolgen. Dat kan ik bevestigen want mijn broer heeft seks met me gehad (niet leuk om over te praten) dit verpest de band tussen jou en je zusje, het is fout, en waarschijnlijk wil ze geen seks hebben met je. Stel je voor dat je ouders er achterkomen, of als ze zwanger raakt. Ooit gehoord van de Hapsburgers?

Reputatie 2
Badge +1

ik zou dit echt maar dan ook echt niet doen. stel ze zegt ja, bedoelt nee. dan heb je minderjarige verkrachtig uitgevoerd. en dat dan bij je zusje. sorry maar het is wel zo.

Badge

hoii de meesten raden het af ik ben zelf ook een meisje en ik zou nee zeggen als 1 van mijn broers dat vroeg maar als je nou een hele goeie (sexuele) relatie hebt met haar dat kan je er natuurlijk wel voor kiezen maar ik zou nee zeggen im sorry

Niet doen!!

Reputatie 2
Badge +1

Absoluut niet doen dat is incest (strafbaar) en heel verkeerd.

Mensen die zeggen >moet hij zelf weten< denk even na. Wtf. 

Je zal spijt krijgen en dit kan je hele leven je blijven achtervolgen en je band stuk maken met je zusje en ook ouders als ze er ooit achterkomen.  Ik heb veel drama verhalen hierover gelezen en denk niet dat jij een uitzondering kan zijn.

Als je echt zo'n erge seksuele gevoelens hebt probeer het dan met iemand in je buurt of school. Maar zoek het niet binnen je eigen familie. 

Reputatie 3
Badge +2

Ik weet niet hoe jij erover denkt,  maar de kans is heel maar dan ook echt heel klein dat je zusje het met jou wil doen. Ik moet nu al kotsen🤢 bij de gedachte dat ik het met m’n broer doe...

Reageer