Vraag

ik wil seks met me vriendin

  • 28 February 2020
  • 48 reacties
  • 21534 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben 12 en me vriendin ook, ik zou heel erg graag seks met haar willen, maar hoe kunnen we dat ongemerkt doen? (Ik weet het is nog heel jong maar me vriendin wilt het ook) en ik gebruik condoom


48 reacties

Reputatie 1
Badge

Dan is je vriendin op der 12e zwanger (tenzij ze niet ongesteld is)

Die gebruikt een condoom, net als hier gezegd

en ik gebruik condoom

 

Badge

Hey, srry maar 12 is echt veel te jong en wat als het fout gaat? Dan is je vriendin op der 12e zwanger (tenzij ze niet ongesteld is). Op je 12e ga je niet seksen! Dan ga je buiten spelen! Ik zou gwn wachten tot je oud genoeg bent!

Hoi ehm je kan ook als je niet ongesteld ben geworden al zwanger woorden en kan je hem gewoon laten doen wat hij wilt doen het boeit niet met welke leeftijd ik ben ook 12 en al seks gehad dus

Badge

onnodige quote verwijderd KT

Hoi ik ben een meisje van 12 let maar niet op die negatieve reacties ik zou je aan raden het te doen als jij of zij alleen thuis zijn of anders in een bos wel opletten dat er hier geen prikkels zijn want dan kan de condoom scheuren of andere planten zoals taken enzo me eerste keer was zelf bij me vriend thuis maar dat moeten jullie samen maar even bespreken groetjes

Als je het allebei goed vind en je het echt echt echt veilig doet mag het legaal gezien. Ik vind het persoonlijk nogal jong

Reputatie 2
Badge +1

Onnodige quotes verwijderd de Kindertelefoon

Inmiddels ben ik al 14 en is het al 1,5 jaar uit 😅 en we hebben het uiteindelijk  niet gedaan 

Badge

Onnodige quotes verwijderd de Kindertelefoon

Inmiddels ben ik al 14 en is het al 1,5 jaar uit 😅 en we hebben het uiteindelijk  niet gedaan 

Heyy ! Nu Ben je oud genoeg maar nu heb ik het zelfde probleem als jou @Twan64 ! Heb Je Nog Tips !

 

 


 

 

<Tyler>

 

Reputatie 4
Badge +1

Beste  twan64,

 

Uitleg

De meesten rond 13 jaar denken aan ‘dat hene’. Dit is zelf heel normaal want je zit in je puber jaren. In deze jaren ontwikkelt je lichaam snel en slaan de hormonen die worden aangemaakt op hol. Je wilt steeds meer leren over je lichaam, dus ook de ontwikkeling hiervan. Maar dan komt het experimenten. Hier een voorbeeld: Je leert iets over wetenschappen. Je hebt het niet helemaal doorgelezen je cursus maar doet het proefje dat je eigenlijk alleen onder professionele begeleiding mag doen. Maar deze is er niet. Je doet het fout en er komt een ontploffing, je bent je arm kwijt en hebt hier heel veel spijt van later. Bij te vroege ‘dat doen’ kan het zijn dat je later hier spijt van hebt en dat als je het verstand had van wat je dan had dat je het helemaal niet had gedaan.

Conclusie

Sex hebben op een te vroege leeftijd zonder echt na te denken en het misschien te bespreken met je ouders kan er later voorzorgen dat je veel spijt hebt hiervan.

Zou ik het doen?
Ik zou het NIET doen. Ook al denk ik hier aan.

Advies
Later als je jouw echte liefde hebt ontmoet is het beter om ‘het’ te doen. Wacht die kleine 6 jaartjes nog een beetje. 

Hoopvol

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. Als je hierover goed hebt nagedacht, dat het je later niet veel kwaad kan en dat je het ECHT wil en dat je niet wordt gepuched. Geef het dan een kans! :grinning::wink:

Badge

12 jaar is echt te jong. ik zou maar als eerste nog van je jeugdjaren genieten en dan komt het vanzzelf

Badge

Hoi ik ben ook 12 en mijn vriendin ook. Wij zijn twee meisjes (geen verkering). Ik en mijn vriendin testen wel eens wat uit en ja.

 

 

Wij zijn er heel erg mee bezig dus ik snap wel als je zoiets wilt😉

Badge

ik zou het ten eerste veilig doen.
En ten tweede zou ik het ergens in een buurt/gebied doen waar bijna nooit iemand komt,
of je vertelt het aan iemand die je sowieso vertrouwt.

 

Hoi Ik ben 13 en mn vriendje ook en echte seks doen we nog niet aan maar we hebben al wel elkaar bekeken enzo en ik heb hem al een keertje bevredigt ( wou ik zelf ) en dat was heel lief en spannend maar we gaan nog niet verder dan zoiets.  Probeer eerst maar stapje voor stapje :)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 1
Badge

Je moet doen waar je je goed bij voelt en je kansen pakken maar vooral niet de condoom vergeten want vader op je 13de is wel aardig vroeg

Gewoon keihard erin knallen. Ik zeg doen!!!

Reputatie 3
Badge

ik zou het eerlijk gezegd niet doen ik zat ook in een soortgelijke situatie maar ik zou gwn ff beginnen met gwn vingeren of zij jouw pijpen ofzo en dan kijken of je verder wilt en zeker weten dat zij ook wel echt wil en dat ze ook niet het gevoel heeft dat ze het moet van je of dat ze moet doen alsof ze wil en ja net zoals de rest van de rea's gwn VEILIG 

Reputatie 2
Badge

Ik ga niet met leeftijd bemoeien ik zeg alleen: vroeg

Maar jullie zitten allebei in de pubertijd dus snap ik het. Als je het toch doet doe het dan goed, Met condoom en als je echt geen risico wil nemen laat je vriendin dan ook de pil slikken.

Hey, srry maar 12 is echt veel te jong en wat als het fout gaat? Dan is je vriendin op der 12e zwanger (tenzij ze niet ongesteld is). Op je 12e ga je niet seksen! Dan ga je buiten spelen! Ik zou gwn wachten tot je oud genoeg bent!

Hey @anoniempjex13 , ik ben het er mee eens dat 12 nog erg jong is en dat er dingen fout kunnnen gaan maar dat laatste stukje klonk een beetje onaardig want kinderen van 12 willen gewoon nieuwe dingen uitproberen.o

 

en hey @Twan64 

ik snap het op jouw leeftijd wil je dingen uitproberen maar bedenk anders even waarom je het zo graag wil. Bedenk ook dat er dingen kunnen gebeuren. Je vriendin kan zwanger worden of jullie kunnen ziek worden.

ik denk dat het misschien een idee is om er over te wachten en na te denken en te bedenken waarom je het wil, of om er met je vriendin of docent er over te hebben of met je ouders

 

toedels!!😊😅😅

Badge

Zeg dat je moe bent dus even gaat liggen, zet je deur op slot, en voila, ga je gang

Badge

Doe wat jij wilt, maar vind je vriendin dat wel goed. Het beste is om het thuis te doen wanneer jullie ouders niet thuis zijn.  Heel eerlijk wacht nog even 2 jaar af dan is het beter. 

Ik ben 12 en me vriendin ook, ik zou heel erg graag seks met haar willen, maar hoe kunnen we dat ongemerkt doen? (Ik weet het is nog heel jong maar me vriendin wilt het ook) en ik gebruik condoom

lieve schat, doe maar gw niet

als je het toch echt wil, doe het dan in een weiland onder de sterren, lekker romantisch

 

groet penguin

Reputatie 1
Badge

@Twan64  heb je al seks gehad? zo ja vond je het een leuke ervaring

 

Reputatie 1
Badge +1

Je moet het denk 8k 6elf weten maar wel heel voorzichtig zijn

Ik zou doen als jullie erbij goedvoelen ik heb 1 idee hoe jullie het ongemerkt kunnen doen jullie kunnen bijvoorbeeld bij elkaar logeren ofzo en dan wanneer iedereen in de huis slaapt het rustig doen is een idee ik heb nog een paar leuke ideeën die voor jullie ook lekker zouden zijn jullie kunnen bijvoorbeeld als jullie een x samen naar zwembad gaan in een pashokje kunnen enzo je kan ook bijvoorbeeld eerst beginnen met kussen in bed de dag wnr je seks gaat hebben na het kussen kan je seks hebbem

Badge

Miss kan je eerst beginnen met vingeren en aftrekken bij elkaar en nog niet meteen seks en beffen en pijpen kan ook

Reageer