Vraag

ik wil seks met me vriendin

  • 28 February 2020
  • 48 reacties
  • 21551 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben 12 en me vriendin ook, ik zou heel erg graag seks met haar willen, maar hoe kunnen we dat ongemerkt doen? (Ik weet het is nog heel jong maar me vriendin wilt het ook) en ik gebruik condoom


48 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hey, srry maar 12 is echt veel te jong en wat als het fout gaat? Dan is je vriendin op der 12e zwanger (tenzij ze niet ongesteld is). Op je 12e ga je niet seksen! Dan ga je buiten spelen! Ik zou gwn wachten tot je oud genoeg bent!

Reputatie 2
Badge +1

Ja ok dat kan ook, sommige vrienden hebben het ook al gedaan en dat vonden ze De leukste avond van hun leven, maar ik zal er nog wel over na denken👍Maar ik ga niet wachten totdat ik 18 ben.

Reputatie 4
Badge +3

Nou. Ik moet toegeven, 12 is wel heel jong. Maar als jullie er allebei klaar voor zijn kunnen wij jullie niet stoppen toch? Ik heb er zelf geen verstand van, maar ik zou denken dat je sws een condoom om moet (VOOR de penetratie, anders kan je vriendin namelijk alsnog zwanger worden) En dan eh nou gewoon zoenen enzo IDK. En dan seks? Kijk, het is zo’n ding dat vanzelf gaat heb ik gehoord. (Ik wil zelf nooit seks hebben dus ik bedenk maar iets hoor) 

het belangrijkste is natuurlijk het veilig doen, en als er niemand thuis is. Niet dat haar moeder ineens binnen komt en jullie betrapt. 
 

ik zou het nog niet doen, maar doe wat jij wil. Als je het maar veilig en met toestemming van beide partijen doet! 
 

groetjes,

koekiemonster

Reputatie 5
Badge +4

Je hoeft ook niet te wachten tot je 18 bent ik vind 16 wel ok en 15 ook wel, maar het verbaast me wel dat mensen van jouw leven tijd het al hebben gedaan en als je het toch wil doen, tja ik kan je niet stoppen, als je maar wel weet hoe je een condoom moet om doen

Reputatie 2
Badge +1

Ja helemaal mee eens, ik heb al genoeg seksuele voorlichting lessen gehad op de basisschool en middelbare school dus ik weet zeker hoe het moet👍😅

Badge

Hey Twan ik heb nog nooit seksuele voorlichting gehad. Ik ben zelf bijna 14 en ik heb al wel aardig wat ervaring 12 jaar vind ik nog een beetje jong wacht tot je 13 zijn jullie alle bij wat verder in de pubertijd ik kon ook niet wachten maar. Als jullie dat zooooo graag willen die het dan lekker.

Als je het toch gedaan hebt laat je het dan ff weten.

Badge

het kan best wel maar gebruik een goed condoom niet een die oud is en doe hem goed om anders breekt ie

Reputatie 2
Badge +3

En je wilt niet dat je vriendin zwanger word

misschien ben je daar nog veel te jong en impulsief voor het is iets dat moet groeien en je moet zeker zijn dat je je ontmaagding bij haar wilt hebben en niet dat je daar later spijt van krijgt. want dat zou zonde zijn, denk er gwn heel goed over na.

………………………………….

Reputatie 2
Badge +3

Of hebben jullie het al gedaan ?

Reputatie 2
Badge

Hoihoi, 

Je moet zelf weten of je het wilt doen met je vriendin, maar denk er goed overna. Hier een paar tips:

  1. zorg voor een goed condoom, dat niet over de datum is, en zorg ervoor dat je hem goed omdoet. 
  2. zorg er voor dat je vriendin zich op haar gemak voelt, de eerste keer is vaak namelijk best pijnlijk (iets dat daartegen kan helpen is glijmiddel, ga niet een of ander huis tuin en keuken product gebruiken, want dat kan hele heftige infecties veroorzaken)
  3. geef je grenzen aan en neem je tijd 
Reputatie 1
Badge

Ja ok dat kan ook, sommige vrienden hebben het ook al gedaan en dat vonden ze De leukste avond van hun leven, maar ik zal er nog wel over na denken👍Maar ik ga niet wachten totdat ik 18 ben.

Dat zou ik ook niet doen, 14/15/16 is prima, waarom gelijk al seks? Je kan haar ook vingeren, beffen etc. Zij kan jou aftrekken en pijpen. Toch niks mis mee? 12 is inderdaad erg jong. 

Badge

Nou vraag eerst of ze ongesteld is geworden en of ze al ontmaagd is daarna moet zij een pilletje pakken (voor het echte gevoel) of jij een condoom voor de seks

 

 

 

 

Groetjes

Badge

Hey, srry maar 12 is echt veel te jong en wat als het fout gaat? Dan is je vriendin op der 12e zwanger (tenzij ze niet ongesteld is). Op je 12e ga je niet seksen! Dan ga je buiten spelen! Ik zou gwn wachten tot je oud genoeg bent!


Hoezo ‘veel te jong’? Ze zijn er duidelijk klaar voor en ik zou het gewoon doen, natuurlijk wel veilig. Maar aan seks / zoenen zit geen leeftijd en je bent pas oud genoeg als je er echt klaar voor bent, dat zijn ze. :)

Hi,

 

Ik vind 12 wel erg jong hoor ik zou wachten tot je 15e dat is een mooie leeftijd

Niet gewoon beginnen. Het begint vanzelf

Reputatie 3
Badge +3

ik was 13 de eerste keer ik ben nu 14 maar ik had ook gewild dat ik er even mee gewacht had

Badge

weet je of je vriendin het ook wil? 

 

Hey hey.

Je bend erg jong wat nou als het fout gaat?

als ik jou was zou ik het niet doen.

Als je ouder bend is het denk ik iets handiger.

groetjes.᯽

Reputatie 2
Badge +2

hoi!

Ik zou nog even wachten totdat je 15 of 16 bent. Dan is jouw lichaam en die van je vriendin er meer klaar voor. Nu is het risico nog veels te groot dat ze zwanger word of jij een ziekte krijgt.

 

groetjes killian.

Reputatie 1
Badge

Als jouw vriendin toch zwanger wordt ook al heb je condoom enz. En ze besluit misschien het kindje te houden, ga jij dan ook voor het kindje zorgen? Jouw vriendin zal even niet naar school kunnen omdat ze hoog zwanger gaat zijn als ze geen abortus pleegt. Zij gaat ook willen dat je voor je kindje zorgt. Je moet ook denken aan de gevolgen als het misloopt!

 

Maar als jullie het willen kunnen wij jou niet stoppen dus doe vooral wat het beste is :)

 

Groetjes, Indigo.!

Reputatie 3
Badge +2

Ik vind niet dat je aan een specifieke leeftijd moet voldoen, maar 12 jaar vind ik toch wel erg jong, Toen ik 12 was, dacht ik ook dat ik er wel verstand van had, maar ik heb in die jaren erna nog zo veel meer geleerd. Het lijkt me dus verstandig om nog even te wachten. Geniet nog even van het leven als een kind!

Reputatie 1
Badge

ik vind 12 wel jong maar ik zou eerst beginnen met masturberen en miss pijpen/beffen

Reputatie 4
Badge +3

12 is een normale leeftijd, vanaf deze leeftijd begint het ontdekken van je lichaam nou eenmaal

Badge

Ik ben 12 en me vriendin ook, ik zou heel erg graag seks met haar willen, maar hoe kunnen we dat ongemerkt doen? (Ik weet het is nog heel jong maar me vriendin wilt het ook) en ik gebruik condoom

Oké srry hoor maar op je 12e seks willen… yeeeezzz beetje jong ga eerst ff nog 2 jaartjes een kind zijn en dan misschien komt er nog iets van. 

Reageer