Skip to main content
Vraag

ik wil seks met me moeder

• May 28, 2026
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben Bart (13)

Ik wil al een tijdje seks met mij moeder, want me oiders zijn gescheiden en mij moeder is enoorm geil.

Laats heeft ze me penis aangeraakt en dat vondt ik zo geil maar ik durf niet te zeggen dat ze met me seks wilt hebben. Wat moet ik nou doen

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 28, 2026

bart, waardoor en waarom heeft ze jou piemel aangeraakt, was dit per ongeluk door je broek heen of was je helemaal al in je blote piemel en kont. maar je zegt dat je moeder met jou sex wil hebben?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • May 28, 2026

Niks mee doen dat is incest. 

Dus laat gaan dus zoek een meisje van je eigen leeftijd en als het goed loopt ga het met haar doen en veilig .

Maar met je moeder niet doen .

Maar ik gok dat je moeder wel slim genoeg is om het niet met je te doen 

Yusa
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 28, 2026

Juist. En wat verwacht je dat wij hierop gaan zeggen? "Lekker doen man"? Nou, tuurlijk niet. Vergeet het maar. Het is echt super raar en vies om dat met je moeder te doen en ik ben ervan overtuigd dat zij hetzelfde vindt. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 28, 2026

bart, waardoor en waarom heeft ze jou piemel aangeraakt, was dit per ongeluk door je broek heen of was je helemaal al in je blote piemel en kont. maar je zegt dat je moeder met jou sex wil hebben?

Ik wil met haar seks

ZZacht
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 28, 2026

@Bartjeeee 

Jij bent nog maar 13 maar vast niet gek . Toch ?

Denk dat je een verstandige & lieve moeder hebt en die weet ook wel dat sex met jou een hele forse gevangenisstraf oplevert .

Inderdaad : dan ben je haar kwijt .

Ga daar maar een fijn over fantaseren .

Ik wens je veel ., heel veel wijsheid toe en dit forum is te waardevol om met zieke wensen te verpesten 😡