Skip to main content
Vraag

Ik wil seks met een hetero vriend

• August 21, 2025
  • 8 reacties
  • 394 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben 15 en ben homo maar niet uit de kast en ook niet van plan. Ik fantaseer al een tijdje om seks te hebben en af te trekken en zo met een vriend van mij maar hij is hetero. Hoe zorg ik ervoor dat we mss samen iets kunnen doen en hoe pak ik dit aan?

8 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 21, 2025

Beter niet doen. Hij is hetero dus denk ik niet geïnteresseerd in mannen.

xx liefs Wolf 🐺

• August 22, 2025

@mevali ook hetero jongens zouden wel eens willen experimenteren met een andere jongen (maar echt niet iedereen). Je zou een vriend kunnen vragen om te logeren zo is het bij mij ook gegaan

dxrian_
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 22, 2025

Goedenmiddag ​@mevali!

Dit is een situatie waarbij het belangrijk is grenzen en toestemming te accepteren. Als je vriend hetro is, betekent dat dat hij waarschijnlijk geen interesse heeft in seksuele activiteiten met iemand van hetzelfde geslacht. Het is dus niet gepast om hem onder druk te zetten of te proberen hem zover te krijgen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 22, 2025

@Wolf  en ​@dxrian_ 

Even wat toelichting,

Ik weet niet zeker of hij hetero is en hij dropte laatst wel wat hints zoals tegen me aan lopen en bij de middel pakken, of perongeluk zijn hand op mijn geslachtsdeel leggen, dus het kan ook zijn dat hij het misschien helemaal wel wil

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 22, 2025

@mevali ook hetero jongens zouden wel eens willen experimenteren met een andere jongen (maar echt niet iedereen). Je zou een vriend kunnen vragen om te logeren zo is het bij mij ook gegaan

Oké dus gewoon uitnodigen voor logeren, en verder? Hoe is het bij jou verder gegaan?

dxrian_
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 22, 2025

@Wolf  en ​@dxrian_ 

Even wat toelichting,

Ik weet niet zeker of hij hetero is en hij dropte laatst wel wat hints zoals tegen me aan lopen en bij de middel pakken, of perongeluk zijn hand op mijn geslachtsdeel leggen, dus het kan ook zijn dat hij het misschien helemaal wel wil

Dan zou ik het gewoon proberen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 22, 2025

@dxrian_ 

Dat probeer ik ook, alleen ik weet niet hoe… daarom vraag ik hulp

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 22, 2025

@mevali