Skip to main content

Hey Ik heb een vraagje k Ben een jonge 13 jaar en ik heb zin in sex maar ik weet niet waar ik moet starten

Lijkt me een goed idee om eerst een vriendin te krijgen. Die kan je niet online bestellen; het kost iets meer moeite en tijd, maar uiteindelijk zal je wel iemand vinden. Als je een relatie hebt, kan je seks gaan hebben, maar daar kijken we dan wel naar. Of heb je wel al een vriendin?

Heb je verkering? Laten we daar maar eens mee beginnen. Zo nee dan lijkt het mij niet verstandig om iemand te gaan vragen om mee te vrijen. Als je wel verkering hebt met iemand, een meisje of jongen of wie dan ook, kan je naar de "volgende stap". Dat is wat mij betreft je ouders vragen om toestemming. Ik weet dus niet of zij het goed vinden als je op deze leeftijd al seks hebt en dit kan per gezin verschillen. Als je de toestemming hebt kan je de vraag stellen, doe dit wanneer je met z'n tweeën bent en als je je op je gemak voelt. Doe dit niet overhaast en als je als antwoord nee krijgt ga dan niet dwingen of pushen. Succes!

Dat is wat mij betreft je ouders vragen om toestemming.

Hmm, dat lijkt mij wat ongemakkelijk en onnodig. Wat hebben je ouders te zeggen over je seksleven? Bij trouwen valt er wat mij betreft nog wat voor te zeggen, maar in dit geval is de communicatie met elkaar denk ik belangrijker dan die met haar ouders.

Je gaat geen relatie aan voor seks, het is eerder andersom. Als je erg veel van iemand houdt, dus zet de gedachte voor nu even uit je hoofd. Je voelt wanneer je er klaar voor bent. 

@eenanoniemejongen1 er moet echt een soort rating systeem komen waar je aan kan geven wie er goede en behulpzame reacties/topics plaatsen en wie niet. Dan kan het forum overzichtelijk blijven. 

@Lucassss Ja, de badges zijn gebaseerd op kwantiteit ipv kwaliteit. Echter, de ‘beantwoord’ functie is juist weggehaald omdat de KT wil dat er geen onderscheid of gradatie gemaakt wordt omdat alle reacties waardevol zijn. Voor nu blijven rapporteren als je dit soort dingen ziet en we zullen zien wat de toekomst brengt. :)

Reageer