Vraag

ik wil seks maar heb geen vriendin

  • 18 June 2023
  • 4 reacties
  • 268 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik ben een jongen van 13 in december 14 en ik wil graag seks (ik heb al sperma), heb er gwn zin in soms maar ik heb geen vriendin…     zelf masturberen enzo is ook saai geworden ik heb al veel manieren geprobeert. en er i  op school wel meisje die ik leuk vindt wat opzich normaal is en we kijken elkaar echt regelmatig in het oog en dan kijk ik snel weg en schaam ik me kapot vanbinnen maar vond het ook  wel leuk en geloof me als ik zeg dat dat elke dag gebeurt. maarja ze is niet mijn vriendin en dan ook vragen om seks is ook wel raar toch?

help pls

 


4 reacties

Badge

Je kan altijd contact zoeken en een gesprek starten. En dan komt het wel met de tijd.

Reactie is door De Kindertelefoon aangepast n.a.v. ‘Gebruik spaties en punten en let op je spelling.’

Reputatie 5
Badge +1

heey, ik ben een meisje van 13 en word in november 14, en heb ook dit soort gevoelens, al zou ik het toch niet doen als het opeens zou kunnen, want ik heb ook geen vriendje/vriendin dus ja. als ik jou was zou ik het even bewaren tot minimaal je 15e. ik denk dat je er dan wel wat beter over kan nadenken, anders denk je later nog zo van: kuuut, wrm heb ik dit gedaan?

ik hoop dat je hier wat aan hebt!

grt. emma!

Reputatie 1
Badge +1

heey, ik ben een meisje van 13 en word in november 14, en heb ook dit soort gevoelens, al zou ik het toch niet doen als het opeens zou kunnen, want ik heb ook geen vriendje/vriendin dus ja. als ik jou was zou ik het even bewaren tot minimaal je 15e. ik denk dat je er dan wel wat beter over kan nadenken, anders denk je later nog zo van: kuuut, wrm heb ik dit gedaan?

ik hoop dat je hier wat aan hebt!

grt. emma!

thx voor de tip :)

Reputatie 1
Badge

Het lijkt me wel een beetje vroeg op die leeftijd en misschien krijg je er nog spijt van. Je zou wel al met vrienden samen kunnen masturberen als je dat oke vindt. Of je maakt een masturbator natuurlijk maar dat is ook niet echt seks.

Reageer