Vraag

Ik wil seks maar.....

  • 3 April 2021
  • 2 reacties
  • 367 Bekeken

Badge

Door groep 7/8 denk ik altijd seks. Ik heb altijd vieze gedachten bij alles denk ik aan iets vies.

 

1.Dus er is een leuke jongen in mn klas we hebben soort van een relatie niemand weet het drm. Maar ik denk altijd aan ons die seks hebben en ik zie het voor me ik wil heel graag sex maar first er is corona and second waar moet ik het doen (bij mij thuis is geen optie) 

 

2. Ik heb hem ook niet gekust want de enige plek waar dat kan is school denk dat dat snel gaat t gebeuren want we willen het beide en niet zeker of hij ook sex wil.

Ik ben een meisje net 13

Wat moet ik doen 🥺


2 reacties

Hallo, 

Niet. Wacht eerst maar een paar jaartjes, seks kan altijd nog, en als er iets tussen jullie niet goed gaat is je eerste keer verpest. De gemiddelde leeftijd voor ontmaagding is 16+. Als je aan je relatie denkt door seks en niet door liefde ben je er ook lang nog niet klaar voor, denk je überhaupt aan hem met vlinders in je buik? Of alleen met een natte vagina? Wacht maar, jullie hebben volgens jezelf niet eens officieel verkering. Veel geluk nog met wachten, 

-RandomperSon

-Onnodige quote verwijderd-
 

Ik zou het gewoon vragen de meeste jongens van 13 willen zelf ook al seks ik namelijk ook en ben 13 het is misschien heel spannend om het te vragen maar het is de einige manier

Reageer