Skip to main content
Vraag

ik wil seks, is dat normaal?

• May 17, 2026
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Hallo iedereen ik ben een jongen van 14 jaar en ik wil al heel graag seks hebben maar dat lijkt zo raar precies omdat er nooit over word gepraat en ik wouw weten of dit normaal is en ik zou graag ook wel al condooms willen gaan kopen maar dat is wel beetje eng maar dat lukt wel ik hoop dat er nog andere mensen zijn en zeg maar gerust hoe jij er over denkt 

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 17, 2026

ik ben een jongen van 12 en ik wil het al een jaar dus ja 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 17, 2026

Hoiii, ben zelf ook 14 en jongen

denk dat dit best normaal is hoor word misschien niet veel over gesproken omdat het als raar word gezien maar bijna iedere jongen van 14 heeft vast wel een keer aan seks gedacht of gefantaseerd 

Zelf denk ik ook eerkijk gezegd best vaak aan seks zeker als ik geil ben zou ik zeker wel seks willen 

Jonathan
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 17, 2026

Nee als jongen van 14 is dat heel normaal Je bent jezelf aan het ontdekken en dat is helemaal niet erg kijk wel uit met wie je het wil doen want ik heb genoeg ervaring en er zitten genoeg creeps tussen 

Jonathan
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 17, 2026

Dat is heel normaal je bent 14 dus je bent je zelf aan het ontdekken en dat is dus niet erg en ook of je met jongens wil of niet en kijk er goed mee uit want er zijn genoeg creeps die het wel willen maar allemaal ziektes hebben die het niet veilig willen doen ik heb altijd condooms omdat je het nooit weet doe dat ook en kijk of je iemand kan vinden die je in je waarde laat en het rustig aan doet met jou en alles stapje voor stapje doen

Veel succes met je zoek toch

Groet jonathan 

--reactie aangepast wegens regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.--

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 17, 2026

Hoi Anton ik ben 14 jaar 

en ik droom al een paar jaar naar sex en het is niet raar want heel veel mensen willen dat 

dus je hoeft je niet druk te maken 

groetjes