Vraag

ik wil seks en ik ben 12

  • 2 July 2021
  • 7 reacties
  • 6066 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 12 jaar en ik wil heel graag seks ik weet niet wat ik er mee moet doen moet ik het zeggen tegen iemand moet ik het doen HELP mij aub


7 reacties

Heyy

 

Veel jongeren hebben behoefte aan seks. Je komt in de pubertijd waarin hormonen de overhand nemen in je lichaam en je veel veranderd. Er is niks raars aan, maar je kan deze gedachtes denk ik het best wel voor jezelf houden.

 

Het is niet zo dat je eventjes seks hebt met iemand. Je bent nog vrij jong en je hebt voor seks een vriend/vriendin nodig die je vertrouwd en die dit soort dingen ook wilt doen. Dat komt nog wel, alles op zijn tijd.

 

Je kan wel gaan masturberen. Misschien verlicht dat de behoefte aan seks een beetje. In het topic hieronder staan een aantal tips die je kan gebruikers om het masturberen misschien wat lekkerder of leuker te maken.

 

Groetjes van mij!

Seks moet je met zijn 2en doen.. En bijde op je gemak zijn.. Seks is belangrijk veilig te doen vanwege allerlij ziektes en kleine baby's..

Misschien eerst wat filmpjes bekijken en misschien mastruberen? Lezen over hoe het bij de dames werkt?

Maar 12 is best jong.. Maar begrijpelijk dat je die ervaring wilt.. Je hormonen zijn volop aan de gang..zoek gewoon eens via Google wat filmpjes over wat je interessant vind om evt ideeën opdoen en verder hopelijk vind je een meisje die net zo graag wilt ontdekken..want moet wel van 2 kanten komen natuurlijk 😂

Reputatie 7
Badge +5

wil je dan sex met een jongen of meisje

Badge

Man, je bent nog veel te jong voor seks. Ik begrijp het. Veel jonge kinderen willen op te jonge leeftijd seks. 

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben een jongen van 12 jaar en ik wil heel graag seks ik weet niet wat ik er mee moet doen moet ik het zeggen tegen iemand moet ik het doen HELP mij aub

Lekker doen als je iemand vind ik zoek ook nog iemand ben een meisje maar jammer dat we hier geen contacten mogen uitdelen

Reputatie 2
Badge

ik snap je gevoel

Reputatie 6
Badge +4

Misschien bij elkaar logeren, en als je iemand gevonden hebt bouw het dan op niet gelijk het uiterste willen

Reageer