Vraag

ik wil seks en hij ook

  • 12 September 2020
  • 19 reacties
  • 806 Bekeken

Hallo iedereen. Ik ben een jongen van 13 en Ik heb een  vraagje. Is het verstandig om met een jongen van 35 seks te hebben ? We willen allebei heel graag


19 reacties

Nee, dat is zeker niet verstandig. Jij noemt het een jongen maar ik noem iemand van 35 gewoon een man. Een man die blijkbaar op minderjarige jongens valt/geilt --> pedo. Daar moet je dus echt voor uitkijken. Deze man is nu misschien nog heel aardig, maar waarschijnlijk omdat hij maar één ding van je wilt en dat is seks.

Als je dit zou doen, kan dit hele nare gevolgen hebben. Zoals bijvoorbeeld een trauma aan deze mogelijk hele nare ervaring of misschien wel een soa. 99% kans dat je hier achteraf spijt van gaat krijgen. 

Bovendien is het ook gewoon illegaal om als volwassene seks te hebben met een minderjarige. Zeker niet doen dus.

 

Ik zou zo snel mogelijk al het contact met zo'n viezerik verbreken (en aangifte doen bij de politie). Als je nou zo graag seks wilt, kan je beter iemand van je eigen leeftijd zoeken.

 

Groetjess

Badge

Is deze jongen een vriend van je?:flushed:

Lijkt met een groot leeftijdsverschil om vrienden mee te worden

Ja hij is een vriend van mij 

Badge

Is niet verstandig om dit te doen, kan inderdaad heel naar aflopen.

Hoe heb je hem zelfs leren kennen?

Via discord  een chat 

Badge

Geloof me, kans is heel groot dat deze man gewoon een pedofiel is die uit is op minderjarige. Gewoon blokkeren en geen contact meer mee houden!

Maar ik was al 2 keer bij hem geweest en ik mocht van hem alle's doen wat ik wil maar we hebben geen seks gehad

Badge

Bedoel je bij hem thuis ofzo?

En wat doe je dan allemaal?

 

Ik was bij hem thuis en we gaan games en kusjes geven aan elkaar enzo 

Badge

Het lijkt me beter dat je hiermee stopt hoor, als de guy nog in dezelfde leeftijdcategorie zat als jou was het oke maar dit is niet oke voor iemand van die leeftijd.

Neem het van mij aan, het is beter om hiermee te stoppen en contact te verbreken.

Vindt ik wel jammer maarja

Badge

Je kan nog steeds een vriend zoeken op school die jouw leeftijd heeft maar je kan best experimenteren met wat jij zelf leuk vind en daarna met anderen mensen dingen doen. :)

Oke bedankt voor de hulp

Badge

Geen probleem, ik help graag :)

Reputatie 7
Badge +5

Niet handig Jande jij bent minderjarig en hij meerderjarig 

Niet verstandig, want misschien wil hij wel meer dan alleen sex en het is ook gewoon verboden bij de wet

 

Reputatie 5
Badge +3

Onverstandig

Nee dit is pedofielie. Na je 18ekan dit maar daarvoor mag/kan je dat niet doen.

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Badge

Hey het is geen slim idee vooral omdat jij nog minder jarig bent ook al willen jullie bijde het word het beschouwt bij de rechten als een verkrachting en zal de man gestraft worden en jij misschien ook ik heb dit gelezen dit zijn trouwens de regels in België ik weet niet of het in Nederland anders is

Reageer