Skip to main content

Kijk dus ik ben een jongen van 14 en wil heel graag sex maar ik kan niemand vinden vinden dus wie wilt mij helpen en wat moet ik doen

 

Tekst aangepast ivm persoonlijke gegevens (forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.)

Hier zou je niemand vinden maar zoek je met een jongen of meisje


ik zoek een meisje

 


Ik denk dat je een relatie moet opbouwen met een meisje voor minderjarigen bestaat geen app of site waar je kunt afspreken voor sex


Heyy @Leuke jongen!!

Ik zou zeggen een vriendin vinden die hetzelfde wilt, maar dat kan best moeilijk zijn.  Heb beetje hetzelfde probleem, dus ik begrijp ergens wel waar de vraag om tips vandaan komt.

Groetjes van @person:)

 


hoii ik ben een meisje en ook 14 ik wil al een tijdje seks maar ik kan niemand vinden

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 4 en 6


hoii ik ben een meisje en ook 14 ik wil al een tijdje seks maar ik kan niemand vinden

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 4 en 6

Kijk maar wat @person  zegt


Hoii ik ben een jongen en zit met het zelfde probleem


Hey, mag ik iets tegen je zeggen??

 

Je probeert allemaal nog veels te snel en te gulzig seks te hebben, je gaat niemand op KT vinden aangezien contactgegevens verwisselen hier niet toegestaan is.  
 

Ook is het niet toegestaan om elkaar expres te proberen op te winden op t forum, maar onder een hoop vragen of topics van een meisje praat je alleen maar over dat je ze wel wilt vingeren. 
 

Zoals ik al zei; je kan hier niemand ontmoeten, ook is het gewoon een beetje creepy en ergens wel wat desperate dat je meisjes die je niet eens kent, niet weet hoe ze zijn, hoe ze eruit zien, offert om ze te vingeren als poging om seks te hebben ofzo. 
 

zoek een leuk meisje miss van je school of sport die je doet, en bouw daarmee iets op, want hier op het forum is het nutteloos om steeds tzelfde te zeggen en te proberen als er niks van gaat komeb

 

 hopelijk ben k niet te gemeen 

 

xx


probeer yubo


Reageer