Vraag

IK WIL SEKS

  • 6 May 2020
  • 6 reacties
  • 1558 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een meisje ik ben 14 jaar oud en ik zit op dit forum omdat ik me afvroeg of ik niet de enige ben die gewoon seks wilt. Ik heb al een paar maanden gewoon zin in seks en ik kan er niks aan doen haha.  Tekst verwijderd door Kindertelefoon i.v.m. overtreden regel 9. 

maar nu heb ik het over seks. Tekst verwijderd door Kindertelefoon i.v.m. overtreden regel 7 en 9. WAT MOET IK DOEN HELP ME please reageer!


6 reacties

Reactie aangepast door Kindertelefoon i.v.m. regel 9.

Ik zou zeggen, zoek een relatie en bouw langzaam op naar een punt van vertrouwen in de relatie om sex te hebben. In de pubertijd maak je vaak te snelle en verkeerde beslissingen rondom sex, ik zou je dus adviseren om gewoon te wachten op iemand de je vertrouwd (de eerste keer hoeft niet met de ware te zijn, als het maar iemand is die je vertrouwd en waar je geen spijt van krijgt!)

Groetjes

Ps. Maak aub geen domme beslissingen!

Badge

ja, ik wil het ook wel graag maar je moet er goed mee uit kijken. stel dat je een man krijgt en je hebt al met andere mensen gehad, hoe denk je dat het voor hem zal zijn. denk er ook aan dat seks met vreemden soa’s kan overdragen op jouw, en de meeste krijg je niet meer weg.

 

maar begrijp me niet verkeerd. je krijgt pas een soa als andere dat hebben, en dat zijn vooral mensen die ook sex willen hebben zonder relatie, want die hebben met veel anderen sex waarvan er iemand kan zijn die een soa had.

 

als je dit toch zou overwegen moet je ook goed uit kijken.

dit is niet naar bedoeld, maar meisjes zijn wat zwakker dat jongens. sommige jongens kunnen misbruik van je gaan maken, en daar moet je goed voor uitkijken.

 

Mijn advies is:

zoek gewoon een relatie en als je echt ECHT van die gene houd en je al een lange tijd een relatie hebt dan kun je het overwegen.

 

 

Ik sta open…

 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi, 

 

Willen jullie er aan denken dat contact leggen buiten het forum niet is toegestaan?

 

Groetjes, 

 

Feline van De Kindertelefoon

In een andere topic zeg je dat je het met je broertje hebt gedaan. Wil hij niet meer seks met je? 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi, 

 

Willen jullie er aan denken dat contact leggen buiten het forum niet is toegestaan?

 

Groetjes, 

 

Feline van De Kindertelefoon

Je bedoelt waarschijnlijk “binnen dit forum”!

wat leden “buiten dit forum” doen mogen ze volgens mij zelf weten. Maar ik kan het mis hebben

Reageer