Vraag

ik wil seks


Badge

Ik heb zin in seks en ik ben 13 jaar. Wat moet ik doen???


10 reacties

Reputatie 3
Badge

geduld…..

Nu is het voor de meesten een beetje vroeg om al met een ander in bed te duiken. Houd het nu maar even op masturberen.

Als je het zeer graag wilt, dan zul je waarschijnlijk als eerste een vriend of een vriendin moeten hebben. Samen wat gaan doen is nu lastiger geworden, maar gelukkig niet onmogelijk. Kijk dus wat je af kunt spreken met diegene, waar jij wel een oogje op hebt. Misschien slaat de vonk wel over.

Als dat eenmaal gelukt is , kun je langzaam naar een vrijpartij toewerken. Dat gaat natuurlijk allemaal op eigen snelheid, dus misschien zijn jullie er eerder klaar voor.

Reputatie 2
Badge +1

Jongens dat is tegen de regels vlgsmij dus dat is lasting en Ik raad jullie aan Als het mogelijk is om eerst een relatie te beginnen en geen overhaaste beslisseningen te maken. 

En luister vooral naar menspersoon hij/zei weet veel van dit soort dingen elkaar in rl te ontmoet en is onmogelijk er is een regel dat je niet social e informatie mag delen.    

En denk er over na en nooit aan gedwongen seks doen.  Doe t veilig. Advies van 13 jarige jongen       Ik heb en had deze gedachte maar Ik wacht zelf op de liefde van me Leven Ik raad jullie dat ook aan seks moet iets speciaal zijn.      

 

Succes

 

 

Ik wil je wel helpen 

 

Ik wil ook seks

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

 

Houd er rekening mee dat het niet is toegestaan om contact gegevens uit te wisselen op het forum! Zie ook regel 7: Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.
Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon is niet toegestaan. Ook het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum.

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon

Heb je Instagram 

@Tom13 een moderator zet hierboven dat het verboden is om contactgegevens te wisselen,

daarnaast heb je een topic waarin je zegt dat je dit wist.

waarom vraag je het dan alsnog?

Dit was van eerder

Sorry ik ben al benaderd door de mensen van de kindertelefoon 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 2

Mvg Tom13

Ga naar een datingsite of naar kindertinder

Reageer