Vraag

Ik wil seks

  • 1 May 2019
  • 3 reacties
  • 443 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou ik ben een jongen van 15 jaar, maar mijn vriendin is 14 jaar en ik heb best vaak al droog seks gehad maar echt seks nog niet maar toch wil ik dat heel graag dus hoe moet ik dat ooit vragen?

Als jullie tips weten of er ervaring mee hebben plz zet het in de reacties

En vinden jullie 14 of 15 te jong?

Of moet ik w8ten tot ik 16 ben en zij 15?

3 reacties

Hoi

De leeftijd waarop iemand toe is aan seks, ligt bij iedereen anders. De ene is er op z'n veertiende al klaar voor, terwijl de ander hier liefst nog enkele jaren mee wacht.

In een relatie is het heel normaal om dit soort dingen te bespreken. Je zou kunnen proberen om een gesprek te beginnen over seksualiteit, en stilaan een aanloop nemen naar de vraag of je vriendin een stapje verder zou willen gaan.

Als jullie beiden instemmen met het intiemer worden, kunnen jullie samen bekijken op welk tempo jullie dat zouden willen doen. Ook is het van belang om te beseffen dat jullie op elk moment een stapje terug kunnen doen. Het is namelijk helemaal ok om te zeggen dat je het liever wat rustiger aan zou doen, ook als jullie al aan seks begonnen zijn. Je kan op elk moment bij je partner aangeven hoe je je voelt.

Groetjes
Kenshin
gewoon over hebben. Ik heb een vriendje die het daar met mij over had en ik vond het helemaal niet raar. Je zou gewoon alles moeten kunnen bespreken als het goed is toch? Veder heb ik best wel veel vriendinnen die zijn ontmaagd op hun 14de dus dat is gewoon een goede leeftijd. Het is trouwens altijd een goede leeftijd als jullie er allebei klaar voor zijn

veel suc6 en plezier!
gewoon vragen of ze het wilt. No biggie. Mensen respecteren dat ook 🙂

Reageer