Beantwoord

Ik wil seks.

  • 18 November 2018
  • 15 reacties
  • 1648 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik begin maar gelijk ik wil seks met een jongen. PS ik ben ook een jongen maar bi. Maar ik durf het niet te vragen hebben jullie advies voor mij?
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 November 2018, 22:45

Bekijk origineel

15 reacties

Nouja, een partner is een goed begin, maar misschien kun je een vriend van je overtuigen om te experimenteren.
Is dat misschien een optie?
Dank je MensPersoon
Badge +1
Hee ik snap je heel goed ik ben ook een jongen van 15 jaar bi en zoek ook een relatie / seka
En het is misschien ook een goed idee om eerst te weten hoe en wat ik heb er geen goede ervaring mee en wil niet dat anderen hetzelfde hebben.
als er iets dwarszit moeten jullie stoppen (de jongen waarmee ik het voor het eerst deed om te experimenteren ging gewoon door)
zorg ook dat je geen soa’s krijgt
en weet zeker WAT je wilt hé doe niets maar dan ook niets waar je later spijt van hebt.
Badge
Ik doe gewoon via snap foto’s delen heel leuk
Reputatie 2
Badge +2
Ik wil ook graag sex met een jongen ben ook bi dus met een meisje lijkt me nog geiler
Badge
Ik wil ook graag sex met een jongen ik ben 13 maar Ik durf het niet te vragen. Ik ben verliefd op mijn vriend. Hij zit ook in mijn voetbalteam en we douchen samen na de training. Ik krijg bijna altijd een stijve als ik hem zie. Wat moet ik doen, dan wil hij het ook

Reageer