Vraag

Ik wil seks!

  • 9 May 2018
  • 7 reacties
  • 350 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een gewone jongen van 14, er is verder niks met me aan de hand?. Maar ik denk vaak aan seks! En wil het ook heel graag. Heeft iemand tips en is dit normaal? Xxmij

7 reacties

Badge +3
Hii

Ja dit is heel normaal ik ben 13 en wil ook graag seks en tips? Die heb ik helaas niet sorry

Groetjes F1fan
Hey F1FAN
Hoe vaak denk jij aan seks?
En ben je een jongen of een meisje?
Laat me weten wat je volgende stappen zijn naar seks? ben benieuwd!
Xx mij
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Dat is zeker normaal en niks mis mee.
Je zult als eerst een vriendin moeten hebben om überhaupt seks een mogelijkheid te maken. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat 14-15 jarige meisjes zomaar seks met je willen hebben. Dus een tip zou zijn; een vriendinnetje krijgen. Ook al raadt ik het je af op zoek te gaan naar een vriendinnetje en al helemaal geen vriendinnetje nemen voor seks.

De grootste tip die ik je kan geven is het lekker bij masturberen houden voor nu. Seks met meisjes komt later wel, je bent pas 14 en daar is nog alle tijd voor.
Hallo DAAN.,
Bedankt voor je tip?
Heeyy het is zeker normaal om dit te hebben maar wacht tot je iemand hebt gevonden waar je echt van houdt en die dat zelf ook wil
Heel heel heel erg normaal want ik denk er ook aan maar ik denk dat je wat rustig aan moet doen en wachten tot de tijd daar is met seks.
Badge +3
Hey F1FAN
Hoe vaak denk jij aan seks?
En ben je een jongen of een meisje?
Laat me weten wat je volgende stappen zijn naar seks? ben benieuwd!
Xx mij


ik denk echt heel vaak aan seks ik ben trouwens ook een jongen, maar ik wil graag met een vriend experimenteren dat was zaterdag bijna gelukt maarja. en wil je met een jongen of meisje seks? met zowel een jongen als een meisje zal ik gwn rustig beginnen met true or dare en dan steeds meer naar een sexuele richting gaan met de vragen maar als diegene het niet wilt, niet doorzeuren wan ja als je hem/haar overhaald en diegene er later spijt van heeft is het ook niet fijn.

groetjes f1fan

Reageer