Vraag

Ik wil seks


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 13 en ik heb gewoon echt vaak zin in seks, iedereen hier zegt dat het normaal is op mijn leeftijd met hormone eno, maar ik vind bet toch nog moeilijk, mijn stiefzus heeft heel vaan seks, (zij is ook 13) en nu wil ik get gewoon ook. Waar waneer en hoe moet ik dit aanpakken


Xxx mij

27 reacties

Dit is een bekend probleem.
Echt het enige wat ik kan zeggen is zoek/wacht op de ware. Ontmaagding is iets groots wat je nooit weer vergeet. Je krijgt er echt spijt van als je dat doet met een of andere gozer die je niet goed kent.
Wat als ik de ware pas over een paar jaar vind? @anoniempje1910
Tja. Ik wacht zelf al 1,5 - 2. En ik denk dat ik die persoon nu toch heb gevonden. Gewoon wachten dus.
En, masturberen kan natuurlijk ook.
Ik ben trouwens ook nog maar 13
Hallo ANONIEMPJE.XO,
Allereerst wil ik je gelijk de tip geven, als je seks hebt. Zorg dat je het veilig doet.
Je zit momenteel in de pubertijd, dit betekend dat je hormonen allemaal vreemde dingen doen. En dit zorgt ook voor bepaalde drangen, zoals het zin hebben in seks. Maar, zorg er wel voor dat je als je seks hebt het doet met iemand die je wat langer kent. Spreek nooit zomaar af met iemand van het internet die je niet kent, veiligheid gaat altijd voorop!

Groetjes,
Jacco
Hoi!

Let er wel op dat jullie de forumregels niet overtreden.

6. Plaats in je bericht geen persoonsgegevens
Jouw anonimiteit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Geef alleen je voornaam of een fictieve naam op. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadressen, profielen en dergelijke.

7. Dating is niet toegestaan Dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.

Groetjes,
De Kindertelefoon
@ coolboy132 huh? In een topic van jou zei je nog dat jet 14 was. Hoe zit dat? BTW je mag hier eigenlijk geen gegevens uitwisselen 😞 Misschien helpt een dating site om een sekspartner te zoeken.
Gr. Eenaardigpersoon
@eenaardigpersoon Typfoutjes kunnen gebeuren. Ik ben 14 jaar oud dit klopt en voor zover ik weet bestaat er geen een echte seksdatingsite voor jongeren en in het algemeen.
Niet slim. je bent pas 13. wat als je ouders dit hoorden? denk er ff over na.
@coolboy132 nee inderdaad. Ik weet niet of jouw ouders een beetje makkelijkn zijn. Maar ik zou het als ouder wel vreemd vinden als er een rrandom iemand van het internet thuis komt om seks te hebben met mijn 14 jarige zoon. Toch maar ff wachten dan maar?
Ik ga het toch eens zeggen.
"Ik wil seks"
Nou, ga dan neuken.
Zo'n sekssite voor minderjarigen zou verboden zijn, dus die bestaan niet..

Je kunt het als meisje wel aan een jongen vragen. Kans dat je voor slet wordt uitgemaakt, weet niet of je dat ervoor over hebt 😛
Ik ken meer jongens en ik ben er ook eentje van waarvan ik eerlijk ben een mannelijke slet. Een meiske mag gerust aan een jongen vragen om ontmaagd te worden. Of voor sex. Big deal vindt het maar een rare reactie van jou hoor. Sorry man.
Je kan het ook aan een meisje vragen... Dan wordt je nog niet zo vroeg ontmaagd maar je kan wel beffen, gebeft worden, zoenen aan elkaars borsten zitten... Alles, alleen je bent dus nog niet ontmaagd en dat kan je bewaren tot een bijzonder moment❤❤
Je kan het ook aan een meisje vragen... Dan wordt je nog niet zo vroeg ontmaagd maar je kan wel beffen, gebeft worden, zoenen aan elkaars borsten zitten... Alles, alleen je bent dus nog niet ontmaagd en dat kan je bewaren tot een bijzonder moment❤❤

ben je lezbie
Nee
Ik wil gwn experimenteren
Is doodnormaal... Zou jij ook is moeten doen??
Als het jou blij maakt, ga je gang.
Ik wil ook graag seks!
Hoi!

Let erop dat jullie de forumregels niet overtreden.

6. Plaats in je bericht geen persoonsgegevens
Jouw anonimiteit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Geef alleen je voornaam of een fictieve naam op. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadressen, profielen en dergelijke.

7. Dating is niet toegestaan Dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.

Groetjes,
De Kindertelefoon
Ik ben 15 jaar en heb echt elke avond een stijve ik kom er maar niet van af en elke keer als ik een heb dan wil ik sex heel erg graag kan iemand me helpen
@pascal1603 als ik jouw was zou ik gewoon een chick in je buurt vinden ( als zij het ook wil )

Vaak heb ik er ook wel zin in maar ja
Geachte Stijn het is niet de bedoeling om contact gegevens uit te wisselen zou je dit bericht kunnen verwijderen/aanpassen?
Daar is het te laat voor , maar je kunt het nog rapporteren.

Reageer