Ik wil s*ks met mijn zusje

  • 25 February 2018
  • 8 reacties
  • 2775 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 12 en mijn zus is 10 en soms als ik met haar spelletjes speel dan voel ik mijn piemel groter worden is dit normaal?
en soms raak ik stiekem, haar borsten aan en dat vind ik wel leuk zij vint het ook leuk denk ik wat doe ik

8 reacties

Ik zou jet niet met je zusje doen je kan achteraf een enorm schuldgevoel krijgen en het is wel normaal om zo een gevoel te krijgen maar ik zou het doen met iemand die het zelfde wilt en dan heb je meer plezier en het is gewoon beter dan met je zusje zij is nog te klein daarvoor
Hi IkbenAlleen123,

Dat je opgewonden raakt als je met je zusje aan het stoeien bent snap ik wel. Je zit net in de puberteit en boordevol hormonen. Die zorgen ervoor dat je een stijve krijgt.

Ga dus gewoon lekker zelf aan je piemel trekken en doe niks met je zusje. Zij is familie en bovendien veel te jong. Als je iets met haar doet op seksueel gebied is het kindermisbruik en volgens mij wil je daar niet voor opgepakt worden.

Doe gewoon leuke dingen met je zusje, maar niks qua seksdingen.

Wacht totdat je een vriendin of vriend hebt en als jullie het allebei willen en je wat ouder bent, kun je altijd afspreken om seks met elkaar te hebben.
Ik zou het langzaam opbouwen, eerst een beetje kussen, dan een keertje aftrekken/vingeren en dan op een gegeven moment zou je verder kunnen gaan.

Je zal dit advies nu misschien stom vinden, maar je zal me er later dankbaar voor zijn. Ik weet hoe het is om seks te hebben op mijn 13e (ik ben samen met mijn twin toen misbruikt) en ik zou willen dat ik nog maagd was en nu ik 15 ben langzaam op ontdekkingstocht zou kunnen gaan.

Dus, veel plezier bij het aftrekken en laat je zusje met rust. Seks met haar is strafbaar. Sws niet doen met je zusje.

Groetjes,
M&M’s
"Ik wil s*ks met mijn zusje"
Ten eerste hoef je daat niet te censoreren.
Ten tweede is dat af te raden.
"soms raak ik stiekem, haar borsten aan"
Dat is ook af te raden.

Reageer