ik wil neuken

  • 25 January 2023
  • 9 reacties
  • 1048 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 15 en ben vaak geil. Ik ben wel toe aan een keer neuken vandaar me naam xd. Hebben jullie manieren hoe ik dat kan regelen. 


9 reacties

Badge

Ik wil ook sex maar ben jongen 12

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil ook sex maar ben jongen 12

ay bro 12 is wel heel jong heh

Badge

pak die chimie tijdens uitgaan ja, dan moet je gwn kijke of ze wilt zoenen ja, daarna vraag je kom steegje of wc en dan pak je dr van achter.

 

mvg, 

Milan L

Reputatie 1
Badge

spreek een keer met een meisje/jongen af dit kan ook een vriend zijn en doe doen durf of waarheid ofzoiets. En op een gegeven moment moet je zeggen zoen mij. En kijk wat diegene doet. En daarna kan je verder gaan en elkaar strelen en ligt eraan wat voor geslacht maar als je met een meisje bent kan je aan haar borsten zitten enzo. En daarna kan je misschien iets uitdoen en zo verder. En wat elk meisje heel lekker vindt is als je haar mastrubeert en vingert. En je kan haar ook aan je penis laten zitten

 

succes nog!

Badge

Same, ik ben 14, meisje

-ruby x

Reputatie 1
Badge

Je bent wel redelijk jong maar als je het wil kan je een keer afspreken met je lief - indien je lief hebt - en anders afspreken met een meisje en steeds dichter bij de vraag komen of ze seks met je wil. Het blijft natuurlijk een jonge leeftijd dus normaal dat je nog geen seks hebt gehad. Bij sommigen is hun eerste keer pas op 18 jaar of latzr dus volkomen normaal. Ik begrijp echter wel dat je zin hebt in seks, je libido licht nu hoger omdat je in je puberteit zit.

 

grt

Badge

Same, ik ben 14, meisje

Dat is best jong ik raad je aan om vrienden te maken en dan komt er echt wel liefde geef het de tijd je bent pas 14 dat is best wel jong en maak het bespreekbaar met mensen die je vertrouwt dan komt het allemaal goed geloof me 😉 

gr jarno

Als je zelf zegt dat je toe bent aan seks dan lijkt het mij ook dat je weet hoe je dit voor elkaar kunt krijgen?

Maar goed als ik dit graag zou willen, dan met iemand die ik al heel goed ken en ook vertrouw en niet met iemand die “het”gewoon even wilt doen want ik zou mezelf dan wel gebruikt voelen...

Badge +1

gwn vragen aan iemand 

Reageer