Vraag

ik wil mijn piemel laten zien op niet naturisten camping in de wcs

  • 5 March 2022
  • 5 reacties
  • 1483 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 12 haar en ga dit haar naar Spanje en wil dan heel graag naar de wc gaan op de camping en dan naar de meiden wc gaan en dan dat zij alles met mij mag doen maar hoe doe ik dat ik vindt het hartstikke fijn als mensen aan mijn piemel zit ook zou ik mezelf heel graag willen pijpen en wil ik ook weten hoe je mastrubeert en vorige jaren doe ik dit ook naar de toilet gaan en proberen dat mensen eraan gaan zitten maar dat is best lastig kunnen jullie daar mee helpen door te reageren 

groeten

unkown 


5 reacties

Reputatie 1
Badge

T's nooit slecht om op vakantie een lekker mokkel te doen maar wel veilig, en voor jezelf pijpen... moet je heel lenig voor zijn

Badge

maar ik zou dan graag willen dat meisjes me gaaan pijpen enzo

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Wees wel wijs in seksuele dingen met meiden, zorg ervoor dat ze niet spontaan zonder keuze in zo’n situatie komen maar er ook mee akkoord gaan dat ze iets met jou willen doen. Het kan ongemakkelijk zijn het te vragen, maar het zou nog ongemakkelijker zijn als ze je je afkeuren op het moment dat jij al klaar bent

Reputatie 7
Badge +7

hoi,

ik raad je af om zomaar naakt een meiden wc in te lopen. meiden zitten daar echt niet op te wachten, voor seksuele handelingen heb je toestemming van 2 kanten nodig, dat krijg je niet op die manier. 

Reputatie 2
Badge +2

Niet iedereen komt met dezelfde intensies naar een naturisten camping als jij.

Dus als je daar naar toe gaat en je merkt of voelt dat je in een hele geile bui bent kan je beter even van te voren aftrekken anders loop je de hele tijd rond met een stijve en dat kan je toch ook niet willen.

 

Reageer