Skip to main content
Vraag

Ik wil mijn onderbroek uitrekken voor mijn vriend.

• July 1, 2026
  • 7 reacties
  • 287 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo 

Ik wil vanavond mijn broek en onderbroek uitrekken voor een vriend van mij in de leefgroep in zijn kamer, maar weet niet zo goed hoe ik dit moet doen want ik blijf vannacht bij hem slapen want het is Belgie vanavond op tv en we gaan samen op zijn kamer kijken en ik blijf ook bij hem slapen en wil daar voor nog mijn onderbroek uitdoen. Hebben jullie tips hoe ik dit moet doen? Laat gerust weten.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 1, 2026

gewoon netjes vragen aan hem of hij het erg vind als jij in je blote piemel wil liggen omdat het zo warm is. ik zou het niet erg vinden ik zou het juist stoer vinden want meestal durven jongens niet zo snel bloot te gaan waar andere jongens bij zijn. en anders ga je nog even douchen ofzo en dan kom je bloot terug of kleed je je heel langzaam aan of je trekt je onderbroek per ongeluk ook uit als je je gewone broek uittrekt. maar wil je hem ook bloot zien of wat wil je ermee doen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 1, 2026

Ik wil hem ook bloot zien maar ik ben aan het denken of ik hem ga blinddoeken dan en dan zijn broek ga uittrekken, ik woon wel in een leefgroep en normaal mochten de voetbal niet zien maar nu wel dus ik moet hem nog eens vragen of ik bij hem noch mag slapen maar als dat oke is dan ga ik het doen. En heb jij tips hoe ik hem bloot krijg of dat ik zijn broek kan uittrekken?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 1, 2026

*Onnodige quote verwijderd dor de kindertelefoon*

Ik zal gewoon nettjes vragen en mischien trekt hij hem ook uit.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 1, 2026

Is het gelukt ?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 2, 2026

Het is half gelukt ik heb tijdens de pauze zijn broek uit getrokken maar hij hield zijn handen voor zijn piemel dus heb die niet gezien. Maar ik heb nog een andere vriend en die zijn piemel heb ik ook al gezien tijdens dat we aan het douchen waren na een survaivelrun maar wil die vanavond nog eens zien hoe moet ik dit doen? hij is wel een jaar jonger als mij. Dus als je tips of ideen hebt laat maar weten.

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 2, 2026

misschien op dezelfde manier als wat je al gedaan hebt of doen wat er al geschreven was.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 2, 2026

Hoe bedoel je? Kan je duidelijker uitleggen?