ik wil mijn moeder haar vagina zien en mischien voelen

  • 24 September 2021
  • 6 reacties
  • 1345 Bekeken

Badge

Ik ben 14 jaar en wil mijn moeder haar vagina zien 


6 reacties

Ok... Heb je een vraag of wilde je het gewoon kwijt? Het is voor mij niet helemaal duidelijk wat je wilt.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniem1234578484747 ,

 

We lezen dat je seksuele dingen met een volwassene wilt doen. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om iemand bloot te zien, of aan te raken. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seksuele dingen doet met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon

Badge

Ik wil alleen de vagina zien bedoel ik maar weet niet hoe ik moet vragen 

 

Heyy

 

maar weet niet hoe ik moet vragen 

Dat moet je niet vragen.. Het is niet echt oké om dit te doen zoals Marieke al aangeeft en waarschijnlijk zal je moeder er ook niet echt goed op reageren. Ik denk dat het alleen maar een ongemakkelijke situatie oplevert als je dit vraagt. 

 

Ik raad je aan om informatie op het internet op te zoeken over de vagina als je daar interesse in hebt. Je kan bijvoorbeeld de site Sense eens bekijken. Daar staat genoeg informatie over hoe alles werkt en over hoe alles eruit ziet. Daar staat dus ook genoeg informatie over hoe de vagina eruit ziet!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Badge

Dankjewel mensen 👍🏽

Badge

Ik snap je volledig. Maar het is een beetje raar om iets te doen met je moeder je kan wel altijd eens vragen op je het mag zien.  En misschien ook eens mag voelen 

Reageer