Vraag

Ik wil mijn crush vertellen dat ik bi ben alleen weet niet hoe en weet niet of hij ook bi is HELPPP


Badge +1
Hoi ik wil dus mijn crush vertellen dat ik hem leuk vind en dat ik bi ben ben zelf 15 hij 16 en ik vind hem echt leuk alleen ja dadelijk is hij hetero en vertelt die het aan de hele school kan jemand helpen

12 reacties

Als hij het niet is vraag of hij het voor zich kan houden. En als je denkt dat hij dat niet kan zou ik er nog mee wachten
Omggg echt erg same probleem hij was laatst bij mij logeren en zijn shirt zat dan de hele tijd met net zon randje omhoog dat ik zn navel kan zien idk waarom maar k werd daar zo opgewonden van

Een vriend van mij dan
Badge +1
Jaa snap ik
Maar ik val dus ook op jonfens en ja hij is zoo cute en dan die sicpack ik werd helemaal gekmk
Sow echt gwn precies die same issue hier

Alleen dan ben je zo van ik wil het vragen maar dalijk is hij van nee en dan verteld hij het mensen en dan vinden mensen je raar en wil die persoon geen vrienden meer zijn en stort je wereld in
Badge +1
Ja preciess
Omg jij bent ecjt precies mijjj
Omg wij begrijpen mekaar echt man
ik heb met mijn beste vriend ik wil aan hem vertellen dat ik bi ben en dat hij mijn crush is maar hoe? hij komt morgen logeren dus wish me luck.

Reageer